Jezda na ręcznym i problemy z przyciskiem ręcznego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sensik
Nowicjusz
Nowicjusz

Jezda na ręcznym i problemy z przyciskiem ręcznego

Post autor: sensik » śr gru 26, 2007 01:00

Witam
Jestem laikiem wiec wole zapytac
Mam golfika III i nie wiem jakim cudem ale jakoś to wyszło ze jechałem 15-20 minut z zaciągniętym ręcznym, w ogóle nie wiem co ze mną było ze nie zauwazyłem ze cięzko się rusza i jedzie ale pominmy to .. wysiadłem z autka trochę waliło , dotknąłem kół i troche się zagrzały, czy po takim jednym razie coś mogło się stac ? mogło to spowodować duze wytarcie klocków ?? i zuzycie innych elementów ??

i durgie pytanie

gdy spuszczam ręczny nie odskakuje mi guziczek , tzn czasem odksakuje sam po kilku sekundach,czasem musze mu pomóc, a czasem sam odskakuje bez problemu.. co zrobić?? psiknąć wd 40 czy cos w tym stylu ??

tak jak pisałem jestem laikiem jesli chodzi o mechanikę samochodową i wole zapytać ..
za wszystkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny

pozdrawiam i życzę wszzystkim wesołych świąt !

[ Dodano: 26 Gru 2007 00:42 ]
ktoś coś doradzi ?? :bigok:

[ Dodano: 26 Gru 2007 00:43 ]
ktoś coś doradzi ?? :bigok:

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Kontakt:

Post autor: guti » śr gru 26, 2007 02:16

sensik, dopasowałes okladziny do bebna :D jezeli Ci sie nie pogorszyły hamulce to sie niczym nie martw, troszke je starłes i tyle.
co do guziczka, to mozesz zdjac osłonke lewarka , odkrecic linki od dzwigni, wyjac dzwignie, nasmarowac tam wszystko w srodku i bedzie smigac, mozesz tez prpbowac smarowac tak jak jest teraz w autku, jakiegos WD wciskasz z rureczka i do dzieła, a moze trafi gdzies gdzie sie lekko ta blokada przyciera i bedzie ok.

Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr gru 26, 2007 03:33