Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Roland1
- Nowicjusz

- Posty: 5
- Rejestracja: sob gru 22, 2007 21:32
- Lokalizacja: Dobiegniew
Post
autor: Roland1 » sob gru 22, 2007 21:47
jak ustawic dobrze pompe tryskowa a szczegolnie dawke paliwa w VW T4 2.6 diesel zeby wyciagal tyle ile powinien zeby zachowywal sie normalnie .
z gory dziekuje

-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » sob gru 22, 2007 22:20
Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob gru 22, 2007 22:22
Dario84 pisze:Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
w dieslu

-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » sob gru 22, 2007 22:29
damcio151 pisze:Dario84 pisze:Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
w dieslu

poczytal i wie wszystko
a tak swoja droga to w T4 nie bylo TDI? klega chyba nie sprecyzowal jaki ma silnik

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » sob gru 22, 2007 22:38
No wlasnie myslalem ze chodzi o TDI, jesli nie to pozostaje ustawienie kata wtrysku czujnikiem zegarowym, a dawke paliwa na oko patrzac na zadymienie z tylu
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Roland1
- Nowicjusz

- Posty: 5
- Rejestracja: sob gru 22, 2007 21:32
- Lokalizacja: Dobiegniew
Post
autor: Roland1 » sob gru 22, 2007 22:41
nie to nie jest TDI to jest zwykly T4 2.4 diesel (sorki u gory napisaelm 2.6) pomyllo sie to jest 2.4 xD ,
[ Dodano: 22 Gru 2007 21:43 ]
a jezeli nie mam czujnika to jak mam to zrobic ? jak ma duza dawke i kopci idzie dobrze ale kopci na czarno , a jak nie kopci to jedzie max 120 km/h i slaby
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » sob gru 22, 2007 22:57
Bez czujnika zegarowego nie da sie ustawic prawidlowo kata wtrysku, sa metody "na sluch" ale tymi metodami moga sie posluzyc doswiadczeni dieslowcy, no i to jest ustawianie w przyblizeniu...
Moze masz problem nie w pompie wtryskowej a w samych koncowkach wtryskow (dymienie)
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Roland1
- Nowicjusz

- Posty: 5
- Rejestracja: sob gru 22, 2007 21:32
- Lokalizacja: Dobiegniew
Post
autor: Roland1 » sob gru 22, 2007 22:59
koncowki byly sprawdzane , a samochod dymi na czarno i przy 120km/h jest glosna praca silnika , mechanik grzebal przy dawce paliwa
[ Dodano: 22 Gru 2007 22:02 ]
jakbys mial schemat rozrzadu moglbys mi go przesłac ? bardzo bym byl wdzieczny

a i rozdrzad moze byc innaczej ustawiony i czy silnik moze pracowac przy zlym ustawieniu? bardzo bede wiedzczny i dziekuje:)
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » sob gru 22, 2007 23:04
Jesli silnik glosno pracuje to pada podejrzenie na kat wtrysku, ale z 2 strony jesli byl by za wczesny to by nie dymil...
Hmm moze pompa wtryskowa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob gru 22, 2007 23:04
Roland, ile KM ma silnik i z jakiego roku jest auto

-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » sob gru 22, 2007 23:05
Rozrzad faktycznie moze byc zle ustawiony i to moze byc problem, ale nie mam schematu do ustawiania w T4 rozrzadu. Poszukaj na necie na pewno znajdziesz
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Roland1
- Nowicjusz

- Posty: 5
- Rejestracja: sob gru 22, 2007 21:32
- Lokalizacja: Dobiegniew
Post
autor: Roland1 » sob gru 22, 2007 23:12
T4 jest z roku 1991, ma 78 KM ,mam go dopiero od 3 miesiecy sprowadzilem z niemiec byly wymieniane pierscienie na nowe , filtry , wszytsko jest nowe . On jakos innaczej pracuje niz inne T4 w 2.4 Diesel silnikach mi sie wydaje ze tak twardo chodzi
-
Roland1
- Nowicjusz

- Posty: 5
- Rejestracja: sob gru 22, 2007 21:32
- Lokalizacja: Dobiegniew
Post
autor: Roland1 » sob gru 22, 2007 23:37
a jezeli jest ustawiany na OT czy to jest dobrze zcy zle? Bardzo slicznie dziekuje za ten schemat bardzo mi pomoze

dziekuje
[ Dodano: 04 Sty 2008 17:58 ]
jak jest ustaiwiony na OT to dobrze czy zle??

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości