Sczelina na zamkach pierscieni 0,7 mm

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Sczelina na zamkach pierscieni 0,7 mm

Post autor: Marek 81l » czw gru 20, 2007 23:37

Witam tak sie złozylo ze golfik niedomagał i doszlo do wymiany pierscieni.
Dzis wyjęłem tłoki ,wszystko jest ok pozatym ze nowe pierscienie mają wiekszą szczeline na zamku niz stare.
Na tłokach nie ma zadnych wzmianek o zadnym szlifie,nigdzie nic nie ma nabite.
A mimo to nowe pierscienie(NOMINAŁY)mają 0,75 a stare 0,70 mm.
Jutro mają mi przyjsc pierscienie na pierwszy szlif ale to jak gra losowa.
Jak to dokladnie sprawdzic,dysponując sówmiarką?

A moze ma ktos ma spód silnika do ktorego podejdzie osprzet od ABS-a??
Bo glowice mam po remoncie,wiec druga mi niepotrzebna.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » pt gru 21, 2007 00:59

zmierz średnice cylindra jakieś 2 centymetry od góry i takie pierścienie kup



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » pt gru 21, 2007 01:02

Prawdopodobnie masz zużyte gładzie cylindrów stąd taki luz na zamkach.Znowu jak dasz na I szlif to może się okazać że będziesz musiał je lekko przypiłować



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz gru 23, 2007 00:35

Racja.Ale troche dziwnie sie zuzyly.
Na 1 tłoku mam zeszlifowane pierscienie na 1 szlif , na drugim i trzecim cylindrze sa nowe nominaly a na 4 znowu szlifowane.
I tu pojawia sie pytanie czy silnik powinien od razu miec porządne osiągi czy musi sie tam cos docierac.
Bo auto nie powala przyspieszeniem.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » ndz gru 23, 2007 11:23

Pierścienie docierają się tak do 500 km ,kiedyś nawet 3000 km ,więc to może być przyczyną słabszych osiągów



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 526 gości