Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
mirass
- Gadatliwa bestia

- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: mirass » czw gru 20, 2007 21:35
Silnik AGR – 90KM
Przebieg – ponoć 128tys km
MODYFIKACJE:
IC by Dynosoft
Wydech 2,5” , DP 3”
Pompa 11mm
Sprzęgło VR6 (Sachs)
Wtryski 260tki RACE
Turbo GT22
Soft: Mirass / Analiza: Aligator
Wykres pochodzi z Dynometu i przedstawia realne wartości, które pokrywają się z MAHA. Niestety nie pokrywają się przebiegi krzywych. O ile przebieg krzywej mocy wygląda wręcz identycznie, to moment budzenia się dużego turbo Dynomet uśrednia i wygładza krzywą, nie wyłapując piku. Problemem jaki napotkaliśmy w trakcie pomiarów na hamowni obciążeniowej to nagminne zrzucanie węży z układu IC, dlatego udawało nam się zmierzyć moc auta do 4000obr/min. Wspólnie z analizą Aligatora udało się uzyskać bardziej płaski przebieg momentu obrotowego. Dzisiaj publikujemy tylko wykres z Dynometu. W nowym roku po poprawce orurowania oraz montażu EGT spróbujemy dołożyć jeszcze trochę do pieca
Korzystając z okazji w imieniu firmy DYNOSOFT składam wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia oraz powiększenia stadniny pod maską w 2008 roku

Ostatnio zmieniony czw gru 20, 2007 21:40 przez
mirass, łącznie zmieniany 1 raz.
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
twardy
- Forum Master

- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » czw gru 20, 2007 22:00
o kurcze gratuluje ładny wynik , powodzenia w dalszych pracach i Wesołych Świąt

10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
zaprzal
- VW Baron

- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » czw gru 20, 2007 23:39
bardzo szybkie auto

[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
homsky
- VW Baron

- Posty: 3307
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Post
autor: homsky » pt gru 21, 2007 00:00
mirass pisze:Turbo GT22
Mirek wiedziałem, ze wcześniej czy później weźmiesz się za bary z GT22 , gadałes juz o tym od jakiegoś czasu , widze ze wreszcie się zmobilizowałeś, gratuluje bo domyślam sie ile pracy i poświęconego czasu wymagało okiełznanie tej lochy, a wynik co tu duzo gadac - budzi respekt
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
uysy
- V.I.P.

- Posty: 559
- Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontakt:
Post
autor: uysy » pt gru 21, 2007 02:11
mirass pisze:Wykres pochodzi z Dynometu i przedstawia realne wartości, które pokrywają się z MAHA. Niestety nie pokrywają się przebiegi krzywych. O ile przebieg krzywej mocy wygląda wręcz identycznie, to moment budzenia się dużego turbo Dynomet uśrednia i wygładza krzywą, nie wyłapując piku.
Ładne cyferki...
Tylko jakim sposobem wykres mocy może być "wręcz identyczny" na MAHA i na DM skoro to drugie uśrednia gdzieś i wygładza krzywą? I jakie wartości się pokrywają skoro Pmax macie przy 4,5krpm a na hamowni przy 4k auto pluło wężami??
-
mirass
- Gadatliwa bestia

- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: mirass » pt gru 21, 2007 02:55
dynomet jak pisałem uśrednia - czyli nie widzi pików chwilowych
a sam przebieg krzywych jest baardzo zbliżony
do 4 tys obr/min plulo nam na MAHA na tym samym sofcie 204KM stad zamieszczenie wykresu z DYNOMETU
dzieki Sebastian za uznanie...w styczniu po poprawce orurowania zamieszczę wykresy z MAHA i Dynometu...niestety 2 bary to już nie przelewki
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » pt gru 21, 2007 08:16
Wtryski 260

ladnie

.
Wynik bardzo fajny, mysle ze tak jak w innych przypadkach powinno peknac 230 KM. Pozdrawiam.
Respekt

CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pt gru 21, 2007 10:10
mirass pisze:w styczniu po poprawce orurowania zamieszczę wykresy z MAHA i Dynometu
bardzo fajnie, wreszcie zobaczymy porównanie, bo większość mocnych aut shamowanych dynometem nie hamowało się potem na MAHA, a ludzie na różnych forach są żądni porównań..
o ile moc wyjdzie zbliżona to przebiegi mogą się troche różnić, bo tak jak napisał Aligator na SR ze względu na masę auta... to jednak duża inercja
spróbuj moze shamowac dynometem na 4 biegu na dobrej drodze..
no i zycze żeby pekło 230

i czapki nie podniosło..
-
BENITO
- Forum Master

- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » pt gru 21, 2007 10:42
Szacuneczek, ale 2 bary to już hardcore.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
rob555
- Gadatliwa bestia

- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » pt gru 21, 2007 10:57
BENITO pisze:Szacuneczek, ale 2 bary to już hardcore.
Jak Ci powiem ze jezdzilem na 2.2 bara

?
GRATKI MIRASS
Duzo masz Nm uwazaj wiec na korby i naped

Fajnie ze wtryski daja rade

-
aadasiek
- Forum Master

- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
-
Kontakt:
Post
autor: aadasiek » pt gru 21, 2007 11:34
ten wykresik jest dla mnie bombowy
zaje...... wynik
tylko troche więcej owsa wsyp bo kucyki uciekną

-
BENITO
- Forum Master

- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
-
Kontakt:
Post
autor: BENITO » pt gru 21, 2007 13:01
rob555, na seryjnych korbach i tłokach, szpile też pewnie wyczynowe?? Pewnie nieźle obrobiłeś głowicę że dało radę.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
mirass
- Gadatliwa bestia

- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: mirass » pt gru 21, 2007 14:37
rob555 pisze:BENITO pisze:Szacuneczek, ale 2 bary to już hardcore.
Jak Ci powiem ze jezdzilem na 2.2 bara

?
GRATKI MIRASS
Duzo masz Nm uwazaj wiec na korby i naped

Fajnie ze wtryski daja rade

dzięki Robert..wtryski pracują jak malina i mam duuuuzo zapasu paliwa-coś trzeba będzie wstrzyknąć po nowym roku
Nm jest sporo
teraz przesunę go w wyższą partię obrotów i powalcze o te kilka koników
[ Dodano: 21 Gru 2007 13:39 ]
cowboy pisze:mirass pisze:w styczniu po poprawce orurowania zamieszczę wykresy z MAHA i Dynometu
bardzo fajnie, wreszcie zobaczymy porównanie, bo większość mocnych aut shamowanych dynometem nie hamowało się potem na MAHA, a ludzie na różnych forach są żądni porównań..
o ile moc wyjdzie zbliżona to przebiegi mogą się troche różnić, bo tak jak napisał Aligator na SR ze względu na masę auta... to jednak duża inercja
spróbuj moze shamowac dynometem na 4 biegu na dobrej drodze..
no i zycze żeby pekło 230

i czapki nie podniosło..
po to będzie ponowne porównanie hamowni drogowej i obciążeniowej..4ke ciężko mi shamowac, ale postaram się
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
lolas79
- Mały gagatek

- Posty: 138
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: lolas79 » pt gru 21, 2007 18:02
Szacun kolego....jak ostatnio byłem w odwiedzinach u mirassa coś wspominał o przekroczeniui 200koników.
Jak widać udało się a znając kolege to na tym się nie zakończy...
Gratulacje jestem pod wielkim wrażeniem,życzę powodzenia w dalszych modach
Pozdrawiam i życzę wszystkim Zdrowych wesołych.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości