Przerywa, brak przyspieszenia, chodzi jakby na 3 gary
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia

- Kontakt:
Przerywa, brak przyspieszenia, chodzi jakby na 3 gary
Auto normalnie chodzi jakby na 3 cylindry, brak przyspieszenia, przerywa. Wymienilem swiece i bylo dobrze, ale tylko przez okolo 600-700km. Co to moze byc? Bo juz nie mam pojecia. Mechanik mowi, ze trzeba kable WN wymienic, ale patrzylem w nocy i nie blyska sie, wiec chyba taka koniecznosc nie jest? Nie chce pakowac kasy niepotrzebnie. Tym bardziej, ze kable wymienialem 2 lata temu i zrobilem na nich gdzies 23 tys. km. Mialem mierzone cisnienie na cylindrach i jest ono:
I 12,5
II 10
III 10
IV 13,5
Nie wiem co to jest, swieta ida wiec auto musi byc sprawne...jestem laikiem jak chodzi o mechanike wiec sam nic nie zrobie...ale doradzcie co mowic mechanikowi, zeby wymienil...
I 12,5
II 10
III 10
IV 13,5
Nie wiem co to jest, swieta ida wiec auto musi byc sprawne...jestem laikiem jak chodzi o mechanike wiec sam nic nie zrobie...ale doradzcie co mowic mechanikowi, zeby wymienil...
www.SportCom.PL
MrUkAs pisze:bo nigdy tego nie robilem i raczej nie poradze sobie... :/
w czym sobie nie poradzisz ? Kable wymienia sie poprzez ich zciagniecie ze swiecy i kopulki.
wez do reki markera i siagnij pierwszy przewod od strony rozrzadu ze swiecy i z kopulki. Na kopułce w miejscu gdzie wpinales przewod napisz nr 1. Potem to samo z drugim kablem i na kopulce piszesz nr 2 i tak ze wszystkimi kablami. Po to piszesz na kopulce, bo kolejnosc tych przewodow jest wazna. Zapamietaj tylko, ze pierwszy kabel jest na swiecy znajdujacej sie przy samym pasku rozrzadu.
MrUkAs pisze:Ale teraz nie jest az tak wilgotno wiec raczej to nie powinno byc przez to