[ MK 2] termostat -śrubka ukręcona-- JAK TO ZROBIĆ??????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

[ MK 2] termostat -śrubka ukręcona-- JAK TO ZROBIĆ??????

Post autor: vwmadison » ndz maja 08, 2005 22:15

heh.....możecie się śmiać ale........................ upieprzyłem 2 srubki wykręcając termostat (poszły jak masełko).... (wtedy za mocno dokręciłem) Jedna , która ma otwór na wylot przewierciłem i razem z wiertłem wyszła i jest ok .....Natomiast ta druga bliżej chłodnicy siedzi i nie chce wyjść nawet jak wkładam wiertło i biore obroty przeciwne....przegwintować fi 6?? czy mniejszym i dalej na fi 6???
Co radzicie??? bawic sie jeszcze?? Czy wymieniac cała pompe wodna???
ożesz ku...a. :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: Aż mnie krew zalała..

P O M O C Y !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz maja 08, 2005 22:46

moze rozwierc to całkiem... tak zeby było wesć na srubke wieksza i taka załuż :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » ndz maja 08, 2005 23:05

ale tam nie mam wylotu!!!!!!!!!! jest gwint fi 6 i nie ma prześwitu!!!!! tylko śrubka na gwint!!!! bez nakrętki!!!


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » pn maja 09, 2005 13:25

Postaraj się o lewy gwintownik, powinni mieć w większości warsztatów ślusarskich. Nawiercasz, gwintujesz, wkręcasz lewą śrubę i wykręcasz wszystko razem. Możesz trochę podgrzać, jeżeli w pobliżu nie ma gumy ani tworzywa. Jeżeli to nie pomoże to pozostaje gwintować na 8, przelot nie jest niezbędny.



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pn maja 09, 2005 14:47

Własnie zalatwiam gwintownik......hmmm... i chyba tak zrobie..a jak nie to może przewiercić na wylot i wstawic z nakrętka srubę?? zobacze..jak nie to daje na fi 8...dzieki....


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości