MK2----->MFA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

MK2----->MFA

Post autor: bartek1001 » pt maja 06, 2005 10:49

witam od zakupu mojego wolfa nie dziala mi kilka funkcji w MFA a w zasadzie dziala tylko zegarek, temperatura oleju i temperatura otoczenia, cała reszta tj srednie spalanie, predkość itd. niedziala. Poprostu wyświetlone są kreski --- Co moze być tego powodem? jak mozna to zrobić?


moj wolfik

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: MK2----->MFA

Post autor: Borys » pt maja 06, 2005 10:52

bartek1001 pisze:witam od zakupu mojego wolfa nie dziala mi kilka funkcji w MFA a w zasadzie dziala tylko zegarek, temperatura oleju i temperatura otoczenia, cała reszta tj srednie spalanie, predkość itd. niedziala. Poprostu wyświetlone są kreski --- Co moze być tego powodem? jak mozna to zrobić?
sprawdz czy masz podpiete podcisnienie z tyłu zegarów, tam idzie taki gumowy przewodzik, wychodzi z przewody podcisnienia od serwa


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » pt maja 06, 2005 10:56

mam podpiete podcisnienie ale do obrotka


moj wolfik

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt maja 06, 2005 11:09

bartek1001 pisze:mam podpiete podcisnienie ale do obrotka
??


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » pt maja 06, 2005 13:07

idzie rurka z powietrzem do obrotomierza


moj wolfik

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt maja 06, 2005 13:34

bartek1001 pisze:idzie rurka z powietrzem do obrotomierza
znaczy sie do zegarów, to zdejmij odpal silnik i sprawdz czy tam jest podcisnienie, bo byc moze masz uszkodziny czujnik z tyłu zegarów w który wchodzi ten węzyk, sprawdz droznosc wezyka, docisnik kodtke przy zegarach


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » pt maja 06, 2005 14:18

znaczy analogowe chodza dobrze z wyjatkiem tego ze wskazowka predkosciomierza skacze jak w starych ikarusach:) mi chodzi tylko MFA


moj wolfik

Awatar użytkownika
hasek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 30, 2004 00:18
Lokalizacja: bYdGoSzCz
Kontakt:

Post autor: hasek » pt maja 06, 2005 21:21

tez tak kiedys zalatwilem licznik. za duzo go wyciagalem i po pewnym czasie mialem te same objawy co u ciebie. okazalo sie ze byly przerwane 2 sciezki z tylu na foli. sprzedalem zegary i kupilem nowe. problem znikl :bajer:
przejrzyj sciezki z tylu licznika. najlepiej kup nowe zegary (mam na mysli uzywane)


._\______
/____|___\____
|_(O)_|____(O)_|

black magic ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości