[mk2] wydech

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
innovate
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr paź 20, 2004 16:06
Lokalizacja: WH
Kontakt:

[mk2] wydech

Post autor: innovate » czw maja 05, 2005 17:00

Pękła mi dziś rura wiążąca ostatni i przedostatni tłumik.
W VW krzykneli za tłumik oryginalny 800pln lub bosala za 250 + wymiana 60pln.
Problem polega na tym, że u mnie tłumik był jakiś czas temu wymieniany i rdzy na nim nie ma nic, a nic. W związku z tym czy muszę wymieniać całość, czy praktykuje się wymianę samej rury łączącej?
Załączam obrazek poglądowy (rzut z boku). rura jest pordzewiała, tłumik wcale.
Czy ktoś może polecić warsztat w Warszawie gdzie mógłbym to zrobić? Z jakimi kosztami się liczyć?

Pozdrawiam wszystkich golfiarzy ;)
Kuler

PS: Jeśli VW namawia na oryginalne części które są ponad trzykrotnie droższe od zamienników remonowanej firmy, to ja dziękuję panom z VW...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


--
Pozdrawiam
Kuler

Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » czw maja 05, 2005 17:12

oczywiście ze nie musisz wymieniać tłumików czy tłumiku wystarczy wspawać rure, pojedz do jakiegoś blacharza to ci wspawa taką rure :hmm:



Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » czw maja 05, 2005 22:30

zaloz sobie kwasowe :helm:


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Sailor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:12
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: Sailor » czw maja 05, 2005 22:41

Hej! nie wymieniaj calego tlumika, no chyba ze chcesz zmienic wyglad i brzmienie, jesli nie to wystarczy pospawac, mi tez pekla w tym samym miejscu, ja zrobie to sam bo mam taka mozliwosc, poszukaj jakiegos znajomego spawacza, a zrobicie to dosc tanio i szybko. Zobacz odrazu w jakim stanie masz uszy do mocowania tlumika, bo to tez czasem potrzebuje pomocy. Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Wlodi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 21:01
Lokalizacja: Wawa/okolice
Kontakt:

Post autor: Wlodi » czw maja 05, 2005 22:51

A ja chce wymienic na nowy. Tez mi tak peklo ale koncowy mam w stanie srednim. W ogole to chce wywalic caly uklad tzn pozbyc sie kat i tlumika srodkowego i wstawic cos sportowego na koncu. Duzo jest teraz tego do wyboru ale chcialbym zeby to tak mocno nie buczalo. Widzialem u kogos fajny tlumik jakby od motoru z krotka koncowka wylotowa i one sycza przy wkrecaniu na obroty...
Moze ktos wie o czym mowie to niech sie ze mna podzieli info i jak to sie ma do norm emisji spalin


Nie ma to jak auto na BBS-ach:)

Awatar użytkownika
Wlodi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 21:01
Lokalizacja: Wawa/okolice
Kontakt:

Post autor: Wlodi » czw maja 05, 2005 22:52

A ja chce wymienic na nowy. Tez mi tak peklo ale koncowy mam w stanie srednim. W ogole to chce wywalic caly uklad tzn pozbyc sie kat i tlumika srodkowego i wstawic cos sportowego na koncu. Duzo jest teraz tego do wyboru ale chcialbym zeby to tak mocno nie buczalo. Widzialem u kogos fajny tlumik jakby od motoru z krotka koncowka wylotowa i one sycza przy wkrecaniu na obroty...
Moze ktos wie o czym mowie to niech sie ze mna podzieli info i jak to sie ma do norm emisji spalin


Nie ma to jak auto na BBS-ach:)

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » pt maja 06, 2005 11:17

Wlodi pisze:A ja chce wymienic na nowy. Tez mi tak peklo ale koncowy mam w stanie srednim. W ogole to chce wywalic caly uklad tzn pozbyc sie kat i tlumika srodkowego i wstawic cos sportowego na koncu. Duzo jest teraz tego do wyboru ale chcialbym zeby to tak mocno nie buczalo. Widzialem u kogos fajny tlumik jakby od motoru z krotka koncowka wylotowa i one sycza przy wkrecaniu na obroty...
Moze ktos wie o czym mowie to niech sie ze mna podzieli info i jak to sie ma do norm emisji spalin
Jak masz sonde lambda i wywalisz katalizator to moze sie tak stac ze sonda przestanie dzialac dobrze. Wrosnie spalanie, mocm moze nawet spadnie... Zastanow sie nad tym. Zbyt luźny wylot spalin zle dziala na sonde, ktora dostarcza podstawowych informacji o skladzie mieszanki.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Wlodi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 21:01
Lokalizacja: Wawa/okolice
Kontakt:

Post autor: Wlodi » pt maja 06, 2005 23:22

Dzieki Paulox, pomysle nad tym i musze sie jeszcze popytac...


Nie ma to jak auto na BBS-ach:)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 199 gości