Dziwny objaw po przekreceniu kluczyka w SDI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwny objaw po przekreceniu kluczyka w SDI
Jestem totalnie lewy w temacie elektryki samochodowej. Moj problem jest następujący, po przekręceniu kluczykiem na pierwsza pozycje (do momentu zapalenia kontrolek) slychac dziwne buczenie cos chyba zwiazanego z nagrzewaniem swiec. Buczenie nie ustaje. Samochod mam od miesiaca i od samego poczatku tak było. Nie wiem czy to jest normalne bo w octavi jaka tez jezdze (tdi 90km) po przekreceniu cos buczy i po paru sekundach przestaje wtedy mozna odpalic samochod. Chcialbym znac przyczyne zanim mnie oskubią w warsztacie. Z góry wielkie dzieki za jakiekolwiek sugestie!
Ostatnio zmieniony pn lis 26, 2007 13:28 przez kondi69, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Sprawdz czy to jakis przekaznik tak buczy.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Przekaznik to taka kostka o wymiarach 3x3x3cm, wpiety w skrzynce bezpiecznkow. Odpowiada za sterowanie np wycieraczkami, kierunkami itd itp. Skrzynka bezpiecznikow w MK4 jest chyba pod kierownica na dole.kondi69 pisze:Problem jest tego typu ze nie wiem co to jest przekaznik i gdzie go szukac
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Sluch moze czasami mylic.. Skoro tak piszesz to najlepiej niech ktos kreci kluczykiem a ty sluchaj pod maska gdzie dzwoni.kondi69 pisze:ten dzwiek nie dochodzi z kabiny tylko bardzie z okolic silnika
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
bylem to jeszcze raz sprawdzic, na 100% nie dochodzi z kabiny. To jest glosny dzwiek z okolic swiec przy silniku aha i trwa caly czas od przekrecenia kluczyka na pierwsza pozycje przed odpaleniem i 3 sekundy po wyciagnięciu kluczyka
Ostatnio zmieniony pn lis 26, 2007 14:41 przez kondi69, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem to samo. Na silniku jest taka jakby elektryczna przepustnica która powinna odcina dopływ powietrza podczas gaszenia silnika. Najwidoczniej masz uszkodzoną zębatkę w tej przepustnicy i dlatego nie może sie ona otworzyć całkowicie i dlatego tak "buczy" . Proponuje po prostu odłączyć wtyczkę od tej przepustnicy i po problemie ponieważ jej rolą jest tylko to ze trochę mniej szarpie autem przy gaszeniu silnika.
Jak masz filtr powietrza i później tą "rure" od filtra to zaraz przy połączeniu tej rury z reszta silnika jest właśnie ten elektrozawór jest chyba wykonany z aluminium albo jakiegoś podobnego materiału . Pod nim właśnie znajduje się wtyczka którą musisz odłączyć i powinno być po problemie tzn nie powinno już tak "buczeć".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 223 gości