wysokie obroty na luzie podczas toczenia sie auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adik007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 22, 2007 22:59
Lokalizacja: Koło

wysokie obroty na luzie podczas toczenia sie auta

Post autor: adik007 » ndz lis 25, 2007 23:19

witam,
problem przedstawia sie nastepujaco.. mam golfa 1,4 kat w gazie na seqento. od pewnego czasu zauważyłem że w momencie gdy jade i dam auto na luz lub gdy wcisnę sprzegło obroty trzymają się na granicy ok 1800rpm - 2000rpm do czasu aż samochód nie stanie. gdy podłaczam samochód u znajomego pod koputer to cały czas (nawet po wykasowaniu błędów) wyskakuje problem z regulacją biegu jałowego-jest to tylko ten jeden jedyny błąd. może bedziecie wiedzieli za co się mam zabrac? czy to wina przepustnicy czy krokowca? a moze to cos jeszcze innego? od tego momentu zaobserowałem wieksze spalanie. sonda działa ok. jak by ktoś miał jakiś pomysł to byłbym bardzo zobowiązany. dodam ze problem wystepuje zarówno na gazie jak i na benzynie. czy jade 100 czy jade 2 na godzine to obroty utrzymuja sie wysokie do momentu całkowitego zatrzymania pojazdu.
Ostatnio zmieniony ndz lis 25, 2007 23:25 przez adik007, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz lis 25, 2007 23:26

ja bym obstawil silniczek krokowy, bo to on odpowiada za regulacje biegu jałowego i utrzymanie obrotów na wskazanym poziomie. W samej przepustnicy niewiele się może popsuć;)



adik007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 22, 2007 22:59
Lokalizacja: Koło

Post autor: adik007 » ndz lis 25, 2007 23:29

no ale krokowiec jest przytwierdzony do przepustnicy prawda? jest to cześc wymienialna? co powinienem zrobić:>?



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz lis 25, 2007 23:36

no ale krokowiec jest przytwierdzony do przepustnicy prawda?
prawda... ale krokowiec to nie przepustnica:P raczej jej część.. i z tego co wiem to silniczki krokowe przewaznie są montowane na nitach.. wiec niestety, prawdopodobnie chęć wymiany silniczka krokowego to konieczność zamontowania całkiem nowej (lub używanej) przepustnicy. W ogóle to na początek radziłbym przeczyścić przepustnice i sprawdzić co się wtedy bedzie działo.. bo też jest możliwe, że masz w niej sporo nieczystości



adik007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz kwie 22, 2007 22:59
Lokalizacja: Koło

Post autor: adik007 » ndz lis 25, 2007 23:40

włąsnie czyściłem już tą cholere NITRO i to samo.. przepustnica niby na allegro 400:/ myślałem że dało by się jakoś na skróty.. co do krokowca to za dużo tam do czyszczenia to nie ma co..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 337 gości