Problem z PG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Problem z PG

Post autor: lutek » pt lis 23, 2007 19:27

Witam
Dziś zauważyłem że autko zaczęło mi bardziej kopcić(bardziej niż zwykle bo brak kata jednak widać....) i przy okazji nie chciało schodzić z obrotów-nie wiem czy mam obie sprawy łączyć bo poruszałem linką w pancerzu i przepustnicami i obroty wróciły do normy jednak zachowanie silnika mi się nie podoba. Mam wrażenie że wolne obroty ma zbyt niskie i niekiedy przy zdjęciu nogi z gazu spadają tak na ok 600-700 i wracają spowrotem... Ma ktoś pomysł co się może dziać?



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Problem z PG

Post autor: melon » pt lis 23, 2007 22:00

lutek pisze:Witam
Dziś zauważyłem że autko zaczęło mi bardziej kopcić(bardziej niż zwykle bo brak kata jednak widać....) i przy okazji nie chciało schodzić z obrotów-nie wiem czy mam obie sprawy łączyć bo poruszałem linką w pancerzu i przepustnicami i obroty wróciły do normy jednak zachowanie silnika mi się nie podoba. Mam wrażenie że wolne obroty ma zbyt niskie i niekiedy przy zdjęciu nogi z gazu spadają tak na ok 600-700 i wracają spowrotem... Ma ktoś pomysł co się może dziać?
Na przepustnicy masz przłacznik i gdy przepustnica jest zamknieta to jest on wcisnieety ,ale gdy lekko ja otworzysz przełacznik puszcza ,sprawdz czy ten cycek jest wcisniety gdy przepustnica jest zamkniete i czy puszcza po dodaniu gazu.Zrob to na wyłaczonym silniku poprostu słychac jak klika (pstryka).
Na jaki kolor ci kopci?



lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » pt lis 23, 2007 22:04

I to jest dobre pytanie bo nie jest to kopcenie "olejowe" ani nie zalewa go. Po prostu normalny dymek tyle że bardziej intensywny niż zwykle. Jak miałbym określić kolor na siłe to powiem że szary:) A z tym cyckiem to sprawdzę bo o tym nawet nie wiedziałem-jeśli to jego wina da się go wymienić czy trzeba całość?



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pt lis 23, 2007 22:17

lutek pisze:I to jest dobre pytanie bo nie jest to kopcenie "olejowe" ani nie zalewa go. Po prostu normalny dymek tyle że bardziej intensywny niż zwykle. Jak miałbym określić kolor na siłe to powiem że szary:) A z tym cyckiem to sprawdzę bo o tym nawet nie wiedziałem-jeśli to jego wina da się go wymienić czy trzeba całość?
Moze kopci ci mocniej bo temperatura powietrza jest inna? :pub:
Co od tego cycka to mozna go odkrecic on jest takiej plastikowej obudowie na 2 sruby torx , ustaw go tak ze jak masz zamkniejta przepustnice jest on wcisniety a malutki ruch w kierunku otwarcia to ma byc pstryk i cycek ma sie wycisnac. Cos w ten desen :food:



lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » pt lis 23, 2007 22:23

Moze kopci ci mocniej bo temperatura powietrza jest inna? :pub:
Co od tego cycka to mozna go odkrecic on jest takiej plastikowej obudowie na 2 sruby torx , ustaw go tak ze jak masz zamkniejta przepustnice jest on wcisniety a malutki ruch w kierunku otwarcia to ma byc pstryk i cycek ma sie wycisnac. Cos w ten desen :food:
Nad tym z temperaturą też myślałem ale akurat dziś i wczoraj jest na plusie...przyjrzę sie dokładniej a cycek zostanie wybadany jutro:D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 381 gości