oring chlodnicy oleju 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

oring chlodnicy oleju 1z

Post autor: woojas25 » śr lis 21, 2007 11:28

czsc mam pytanko jak sie wyminia oring chlodnicy oleju ten nad filtrem bo mi z niego leje(nie przy bloku)



dialo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 17, 2006 14:07
Lokalizacja: skl/czestochowa

Post autor: dialo » śr lis 21, 2007 12:09

Odkrecasz filtr oleju, następnie luzujesz nakrętke (27mm), która znajduje się na tej samej tulejce z gwintem co filtr oleju i wykręcasz tą tylejke. Teraz wystarczy odchylić chłodnice oleju i wymienić oring. Przed tą operacją radze ci dokładnie wymyć całą podstawe filtra i chłodnice, zeby się nie dostały jakies brudy do układu olejowego.

Pozdr
dialo



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lis 21, 2007 12:52

a nie trzeba węzy wodnych odpinac?i odkrecac przy bloku?



dialo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 17, 2006 14:07
Lokalizacja: skl/czestochowa

Post autor: dialo » śr lis 21, 2007 13:29

Nie trzeba rozpinać żadnych węży, ani odkręcać od bloku. Ostatnio właśnie wymieniałem ten oring i robiłem to tak jak opisałem wcześniej.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr lis 21, 2007 16:27

taka uwaga proponuje zakupic oring w ASO z tymi "uszkami" przytrzymujacymi, innaczej wiecej jak pewne ze podczas przykrecania podstawy filtra oring sie podwinie jesli nie jest oryginal i taki zwyczajny


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lis 21, 2007 17:52

wlasnie mam z uszkami i bez

[ Dodano: Sro Lis 21, 2007 20:02 ]
oring wymieniony ale dalej gdzies kapie lekko w tamtych okolicach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości