jak docierac 1.8 16v KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
jak docierac 1.8 16v KR
Siema
Jak najlepiej docierac to ustrojstwo zrobilem remont bloku i glowicy narazie tylko go odpalilem na chwile ale co dalej ? Zalalem go mobilem polsyntetyk. Po ile km zmienic oliwe i filtr i jak go traktowac tzn jakich obrotow nie przekraczac i po ilu km bede mogl normalnie go uzytkowac ?
Jak najlepiej docierac to ustrojstwo zrobilem remont bloku i glowicy narazie tylko go odpalilem na chwile ale co dalej ? Zalalem go mobilem polsyntetyk. Po ile km zmienic oliwe i filtr i jak go traktowac tzn jakich obrotow nie przekraczac i po ilu km bede mogl normalnie go uzytkowac ?
poczytaj o docieraniu na ostro, polecam !
http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight=
sam tak zrobiłem , zobaczymy jakie będą efekty w przyszłości
http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight=
sam tak zrobiłem , zobaczymy jakie będą efekty w przyszłości
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
ja docierałem w tym miesiacu KRa - poszedłem na ostroRapcio pisze:GTO wlasnie juz przeczytalem kilka dni temu ten tekst.
Ciekawe ciekawe ale chyba boje sie ryzykowac bo to juz moj 3 blok w tym roku mam juz dosc remontow i przekladek chce zeby mi to pojezdzilo przynajmniej do wakacji wiec napisz jak mozesz jak go dotrzec na delikatnie
Pozdrowka
odrazu trasa 3 4 5 tys rpm
po 300km auto juz stało na hamowni na ustawianiu
i docieranie sie zakonczyło
www.vrservice.pl
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
silnik ja ma wybuchnac to zrobi to od razu. wiec jak jest dobrze zlozony nic mu nie bedzie:) tylko na ostro... duzo wieksza moc wyjsciowaRapcio pisze:GTO wlasnie juz przeczytalem kilka dni temu ten tekst.
Ciekawe ciekawe ale chyba boje sie ryzykowac bo to juz moj 3 blok w tym roku mam juz dosc remontow i przekladek chce zeby mi to pojezdzilo przynajmniej do wakacji wiec napisz jak mozesz jak go dotrzec na delikatnie
Pozdrowka
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
dokładnie,jak dobrze zrobił remont to niech go zagrzeje kilka razy , potem niech sobie odpocznie i ogień na maxa.evolution pisze:silnik ja ma wybuchnac to zrobi to od razu. wiec jak jest dobrze zlozony nic mu nie bedzie:) tylko na ostro... duzo wieksza moc wyjsciowaRapcio pisze:GTO wlasnie juz przeczytalem kilka dni temu ten tekst.
Ciekawe ciekawe ale chyba boje sie ryzykowac bo to juz moj 3 blok w tym roku mam juz dosc remontow i przekladek chce zeby mi to pojezdzilo przynajmniej do wakacji wiec napisz jak mozesz jak go dotrzec na delikatnie
Pozdrowka
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
zlozylem ostatnio dwa silniki.. jeden zlozylem tak ciasno ze przy wkladaniu tlokow w cylindry musialem uwazac zeby nie skantowac bo sie od razu kleszczyly ~0.02mm chlopaki mimo moich prosb przekatowali go juz po godzinie:) i co?? i zyje nawet zapierdala:)
[ Dodano: Wto Lis 13, 2007 10:02 ]
a i ole na bazach mineralnych po 50 km do zmiany
[ Dodano: Wto Lis 13, 2007 10:02 ]
a i ole na bazach mineralnych po 50 km do zmiany
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
panowie cytat z artykulu;
"Wysoko zaawansowane technologie stosowane w odlewanictwie i obróbce metalu używane współcześnie powodóją że części o ciasnym pasowaniu to rzecz normalna. Pomyłka producenta polegająca na zbyt ciasnym pasowaniu części jest w obecnych czasach wyjątkowo rzadka"
Czy firmy robiace szlify walow i cylindrow korzystaja ze wspolczesnych technologi czy niestety trzymaja sie lat 70?
Mnie wydaje sie ze niestety to drugie wiec raczej nie docieralbym silnika po remoncie w taki sposob. Nowy silnik to co innego
A pozo tym czy ludzie robiacy remont silnika wymieniaja w sulniku wszystko to co trzeba. Silnik po remoncie to nie to samo co nowy silnik
"Wysoko zaawansowane technologie stosowane w odlewanictwie i obróbce metalu używane współcześnie powodóją że części o ciasnym pasowaniu to rzecz normalna. Pomyłka producenta polegająca na zbyt ciasnym pasowaniu części jest w obecnych czasach wyjątkowo rzadka"
Czy firmy robiace szlify walow i cylindrow korzystaja ze wspolczesnych technologi czy niestety trzymaja sie lat 70?
Mnie wydaje sie ze niestety to drugie wiec raczej nie docieralbym silnika po remoncie w taki sposob. Nowy silnik to co innego
A pozo tym czy ludzie robiacy remont silnika wymieniaja w sulniku wszystko to co trzeba. Silnik po remoncie to nie to samo co nowy silnik
To ja sie podepne ,PG +G60 , inny blok od 16v 0 rantu ,nowe pierscienie ,nowe panewki głowne i korbowodowe ,korby po szlifie ,wał po szlifie.
Jak narazie odpalony raz na 30 minut i co dalej ? Spokojnie czy na ostro bo tak jak kolega wyzej to juz 3 rozbiorka tego silnika i wymieniłem w nim wszytko oprócz tłokow i niechciałbym zeby sie cos wysra**.Olej połsyntetyk.
W tym artykule jest napisane ze "nowe wspólczesne technologie" ,a technologie z lat 90 tych? Jak sie do tego odniesc?
Jak narazie odpalony raz na 30 minut i co dalej ? Spokojnie czy na ostro bo tak jak kolega wyzej to juz 3 rozbiorka tego silnika i wymieniłem w nim wszytko oprócz tłokow i niechciałbym zeby sie cos wysra**.Olej połsyntetyk.
W tym artykule jest napisane ze "nowe wspólczesne technologie" ,a technologie z lat 90 tych? Jak sie do tego odniesc?
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ty zdrowy na umysle jestes?? na raz 30 do 60 km po czym wymiana oleju... i pozniej jak w tekscie... 300 km na tym oleju zajedzie silnik..Rapcio pisze:okej i juz wszystko wiem zrobie tak jak piszecie dotre go na ostro i zobaczymy co to bedzie dzieki za rady juz sie nie moge doczekac tego upalanka
to tak sobie wymyslilem ze zrobie trase na raz min 300km i po przejechaniu wymienie oliwe z filtrem i powinno byc ok
[ Dodano: Wto Lis 13, 2007 20:13 ]
a tuleje honowales?? jak nie to juz po docieraniu.. nie dotrze sia nawet po 30 tys km na pierscieniach... JAK PISALEM WCZESNIEJ JAK DOBRZE ZLOZONY BEDZIE ZYC... a jak nie bedzie 4 blok i zestawmelon pisze:To ja sie podepne ,PG +G60 , inny blok od 16v 0 rantu ,nowe pierscienie ,nowe panewki głowne i korbowodowe ,korby po szlifie ,wał po szlifie.
Jak narazie odpalony raz na 30 minut i co dalej ? Spokojnie czy na ostro bo tak jak kolega wyzej to juz 3 rozbiorka tego silnika i wymieniłem w nim wszytko oprócz tłokow i niechciałbym zeby sie cos wysra**.Olej połsyntetyk.
W tym artykule jest napisane ze "nowe wspólczesne technologie" ,a technologie z lat 90 tych? Jak sie do tego odniesc?
[ Dodano: Wto Lis 13, 2007 20:16 ]
maszyny z lat 70 to juz muzeum.. nikt robiacy remonty nie robi na starych maszynach. zaufaj mi.. po drugie widac po szlifie czy jest ok czy jest du***...agrala pisze:panowie cytat z artykulu;
"Wysoko zaawansowane technologie stosowane w odlewanictwie i obróbce metalu używane współcześnie powodóją że części o ciasnym pasowaniu to rzecz normalna. Pomyłka producenta polegająca na zbyt ciasnym pasowaniu części jest w obecnych czasach wyjątkowo rzadka"
Czy firmy robiace szlify walow i cylindrow korzystaja ze wspolczesnych technologi czy niestety trzymaja sie lat 70?
Mnie wydaje sie ze niestety to drugie wiec raczej nie docieralbym silnika po remoncie w taki sposob. Nowy silnik to co innego
A pozo tym czy ludzie robiacy remont silnika wymieniaja w sulniku wszystko to co trzeba. Silnik po remoncie to nie to samo co nowy silnik
zaufaj mi docieranie na ostro pomaga miec pare ps i to wiedzieli nawet w latach 70. pasowalo sie recznie czesci i w zasadzie niedocieralo na spokojnie...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
[/quote] maszyny z lat 70 to juz muzeum.. nikt robiacy remonty nie robi na starych maszynach. zaufaj mi.. po drugie widac po szlifie czy jest ok czy jest du***...
zaufaj mi docieranie na ostro pomaga miec pare ps i to wiedzieli nawet w latach 70. pasowalo sie recznie czesci i w zasadzie niedocieralo na spokojnie...[/quote]
Moze ty masz jakies nowe maszyny ale nie wydaje mi sie zeby jakies male warsztaty mialy nowe. Mentalnosc Polaka jest taka ze bierze caly zysk i nic nie inwestuje. Kupi dopiero maszyne jak mu sie stara zepsuje i nie bedzie sie dalo jej wyremontowac.
Dla przykladu - jestem automatykiem w prywatnej firmie ktora zajmuje sie produkcja maszyn spozywczych-nasze maszyny to eksponaty z muzeum i wlasciciela to nic nie obchodzi- licza sie jak najwieksze zyski wiec koszty musza byc jak najmniejsze
Podejzewam ze jest mnustwo takich malych firm ktore zajmuja sie remontami silnikow i pracuja na starych maszynach
zaufaj mi docieranie na ostro pomaga miec pare ps i to wiedzieli nawet w latach 70. pasowalo sie recznie czesci i w zasadzie niedocieralo na spokojnie...[/quote]
Moze ty masz jakies nowe maszyny ale nie wydaje mi sie zeby jakies male warsztaty mialy nowe. Mentalnosc Polaka jest taka ze bierze caly zysk i nic nie inwestuje. Kupi dopiero maszyne jak mu sie stara zepsuje i nie bedzie sie dalo jej wyremontowac.
Dla przykladu - jestem automatykiem w prywatnej firmie ktora zajmuje sie produkcja maszyn spozywczych-nasze maszyny to eksponaty z muzeum i wlasciciela to nic nie obchodzi- licza sie jak najwieksze zyski wiec koszty musza byc jak najmniejsze
Podejzewam ze jest mnustwo takich malych firm ktore zajmuja sie remontami silnikow i pracuja na starych maszynach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości