Kompresja / Akumulator

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lis 06, 2007 12:06

a aku dobre? a swiece wszystkie dobre? zaczyna sie od malych rzeczy. kompresja fabryki 34 bary, ponizej 28 moga byc problemy z odpalaniem, ponizej 25 remont. rozpietosc miedzy garami nie moze byc wieksza jak 3 bary


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lis 06, 2007 12:38

HASAN_SAS pisze:
SouleR pisze:a aku dobre?
O jakich parametrach polecacie akumulator do diesla? To prawda, że kompresje sprawdza się jak auto postoi całą noc?
im wiekszy aku tym lepiej, aczkolwiek powyzej 80ah nie ma sensu. z ta kompresja to narazie wiecej nie pomoge, bo nie wiem dokladnie, a nie bede burdelu robil. tez mnie czeka pomiar.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

maciek1912
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt sie 10, 2007 10:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1912 » wt lis 06, 2007 12:49

Może nie do końca im większy tym lepszy, jakbyś założył 80 do golfa to byłby cały czas nie doładowany i szybko byś go zasiarczył. Do golfa najlepiej wsadzić 62 lub 64 Ah ale z wysokim prądem rozruchowym. A co do ciężkiego zapalania to zawsze rano wyciągaj przyspieszacz. Jeżeli tego nie zrobisz to zawsze podczas jesieni i zimy będziesz miał problemy z porannym rozruchem.


Musiałeś coś zrobić w samochodzie po ciemku??? Zajrzyj tutaj http://allegro.pl/show_item.php?item=292685232

arwam

Post autor: arwam » wt lis 06, 2007 20:09

panowie nie gadajcie że w golfie aku powyżej 80Ah nie będzie działał bo ja mam u siebie aku VATRA 100Ah i z prądem rozruchowym 1000A i działa znakomicie już drugi rok po zakupie Słowem jak dla mnie REWELACJA!!!!!!!!!!!!!!! :mlotek:
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 20:10 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



maciek1912
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt sie 10, 2007 10:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: maciek1912 » śr lis 07, 2007 11:33

o człowieku z tymi 100ah to żeś trochę przegiął. Efekty zobaczysz za rok a może już tej zimy


Musiałeś coś zrobić w samochodzie po ciemku??? Zajrzyj tutaj http://allegro.pl/show_item.php?item=292685232

Awatar użytkownika
M@rcus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: M@rcus » śr lis 07, 2007 12:18

HASAN_SAS, Daj znać co i jak ,mam podobny problem, również bardzo ciężko kręci, aku nowy, świece ok. w wężyku 0 bombelków paliwa :crazy: wtryski mogą mieć coś wspólnego? jak ciepły pali odrazu :blush:



stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » śr lis 07, 2007 13:26

Jeżeli aku jest OK, świece grzeją i dostaje paliwo to trzeba sprawdzić końcówki wtryskiwaczy i ciśnienie. Jak to też jest OK to sprawdzić pompę. U mnie była padnięta pompa - w lecie i przy ciepłym silniku palił OK, przy niższych temperaturach był problem. Zmieniłem więc pompę na taką, która miała dobre ciśnienie i oprócz zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku zwiększa też dawkę paliwa. Teraz jest git :D pomimo tego, że ciśnienie już nie te... Maszynka ma 20 lat i przelatane z 400000


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr lis 07, 2007 19:59

przechodzilem przez to samo. zaplon moze byc przestawiony... pomijam ze swiece nie grzeja.

[ Dodano: 07 Lis 2007 19:00 ]
ja mam 75 Ah i jest git



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr lis 07, 2007 20:10

SkinnerPL pisze:zaplon moze byc przestawiony
od kiedy w dieslu jest zapłon?? :panna: przecież mieszanka ropka-powietrze samoczynnie się zapala w cylindrach :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr lis 07, 2007 20:12

napewno nie od wczoraj... w dieslu nie ma zaplonu?
Ostatnio zmieniony śr lis 07, 2007 20:15 przez SkinnerPL, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości