Mocowanie lewarka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rekin01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr wrz 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Mocowanie lewarka

Post autor: rekin01 » pn lis 05, 2007 21:11

Kupiłem ostatnio lewarek do mojego GOLFA III w całą tą plastikową obudową..Jak to powinno być przymocowane w kole zapasowym (limousine).Mam tam taki kawałem gumy z jakby haczykiem.Może ktoś zapodać foktę jak to powinno być orginalnie?Druga sprawa to do czego służy takie jakby ucho z drutu,któro jest zasunięte w ten plastik obok uchwutu do holowania.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 05, 2007 21:16

ucho jest do wyciagania orginalnych kołpaczków z kół jak ktoś ma, a obudowę wkladasz w dojazdówkę otwartą stroną do góry i przypinasz gumką za otwory w dojazdówce. Trzpień do przykręcania koła wchodzi w dziurę w tej obudowie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pn lis 05, 2007 21:17

ucho jest do wyciagania kapsli z fabrycznych stalowych felg-kapsle ktore zaslaniaja sruby.
Plastikowa obudowa od lewarka ma taka dziure, przez ta dziure przechodzi sruba ktora jest we wnece gdzie jest kolo zapasowe, sruba powinna znajdowac sie na samym srodku tej dziury gdzie jest kolo, o ile pamietam jest to sruba 8 bez lba



rekin01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr wrz 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: rekin01 » pn lis 05, 2007 21:28

JAk to powinno być przypięte skoro na tej gumie jest tylko jeden haczyk?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn lis 05, 2007 21:47

Na gumie powinny być dwa haczyki - jednego Tobie brakuje.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

rekin01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr wrz 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: rekin01 » pn lis 05, 2007 21:52

Lipek81 pisze:Na gumie powinny być dwa haczyki - jednego Tobie brakuje.
Masz fotkę jak to wygląda?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn lis 05, 2007 22:08

Mam tylko rysunek z ETKI:
Obrazek

Całą skrzynkę z narzędziami trzyma guma z dwoma haczykami wygiętymi z drutu. Skrzynka z narzędziami włożona jest do wnętrza kola zapasowego, bolec gwintowany ma przechodzić przez otwór w skrzynce z lewarkiem. Potem haczyk w tej gumie zaczepiamy o otwór w feldze koła zapasowego i przeciągamy nad skrzynką i zaczepiamy z drugiej strony drugim haczykiem znajdującym się na tej gumie o drugi, przeciwległy otwór w feldze. Oba haczyki na tej gumie wyglądają identycznie, więc skoro masz jeden, to mozesz sobie z drutu wygiąć taki sam drugi (szprycha rowerowa powinna być ok).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 344 gości