1.8 ABS+ co dalej ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Marcin SoYa

1.8 ABS+ co dalej ?

Post autor: Marcin SoYa » ndz paź 21, 2007 12:16

WItam,
mam silniczek ABS, zmieniłem w nim ostatnio wałek na ten z 2e, mam kompletny dolot z polerowanego kwasiaka zakończony stożkiem ...
Co jeszcze można zrobić ?
kiedyś pamietam dawno temu był chyba jakiś topic o przepustnicy ... zmieniało się chyba jakąś jej cześć (?)
Proszę o sensowne porady.



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » ndz paź 21, 2007 13:24

przelotowy wydech, porting głowicy i spasowanie kanałów w głowicy z kolektorami, stoczenie koła zamachowego. można zrobić większą przepustnice, ale to bardzo kosztowne raczej...



Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » ndz paź 21, 2007 13:40

yahoo_p pisze:przelotowy wydech

jaka kolwiek podróż w trasie wiąże się z utratą słuchu ...
ewntualnie byłby skłonny zrobić przelot, zostawiając tłumik środkowy.
yahoo_p pisze: porting głowicy
w RPku to móż i coś da jak się zwiekszy stopień sprężania z 9 do 10 ale ABS ma już 10
yahoo_p pisze: spasowanie kanałów w głowicy z kolektorami
nie wiem o co chodzi :P mógłbyś rozwinąć ?
yahoo_p pisze: stoczenie koła zamachowego
nieopłacalne ...
yahoo_p pisze: można zrobić większą przepustnice
czytałem dawno temu ze coś się wniej wymieniało ...



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » ndz paź 21, 2007 13:51

porting głowicy czyli poszerze kanałow w głowicy, wyrównanie ssących, a wydechowych wypolerowanie. poszerzasz kanały w głowicy i kolektorach do rozmiarów uszczelki. ja w swoim 1.8 musiałem w ssące zwiększyć o 1,5-2 mm do uszczelki, a wydechowe o około 3-4 mm. stoczenie koła o 25% mnie kosztowało 90zł. środkowy tłumik standardowo jest przelotowy. tu masz pare tematów:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97933
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115621
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70484
Ostatnio zmieniony ndz paź 21, 2007 14:01 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.



Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » pn paź 22, 2007 21:48

yahoo_p, danke shoon ! :bigok:

jazda na samym tym wałku jest trochę ...dziwna
bo na benzynce góra może i faktycznie się porawiła , za to dół osłabł ... nie zbiera się tak jak na seryjnym wałku , a dziś też na LPG się przejechałem to masakra , każd głebsze wdepnięcie i go zamula ... za mała dawka GAZU ?
a jak na PB ustawić ?

[ Dodano: Pon 22 Paź, 2007 ]
co zrobić żeby poprawić DÓŁ ? teraz ...

[ Dodano: Wto 23 Paź, 2007 ]
mam jeszcze pytanie odnośnie zapłonu ... na seryjnym wałku miałem go lekko przyspieszony ... na wałki GTI musze go jakoś ustawiać ?
Coś mi tak trze jakby przy dodaniu gazu nie jest to budowa na pasek ... bo bez niej jest to samo .. hmm



Awatar użytkownika
sfiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
Kontakt:

Post autor: sfiq » wt paź 23, 2007 14:54

Marcin SoYa pisze:yahoo_p, danke shoon ! :bigok:

jazda na samym tym wałku jest trochę ...dziwna
bo na benzynce góra może i faktycznie się porawiła , za to dół osłabł ... nie zbiera się tak jak na seryjnym wałku , a dziś też na LPG się przejechałem to masakra , każd głebsze wdepnięcie i go zamula ... za mała dawka GAZU ?
a jak na PB ustawić ?

[ Dodano: Pon 22 Paź, 2007 ]
co zrobić żeby poprawić DÓŁ ? teraz ...

[ Dodano: Wto 23 Paź, 2007 ]
mam jeszcze pytanie odnośnie zapłonu ... na seryjnym wałku miałem go lekko przyspieszony ... na wałki GTI musze go jakoś ustawiać ?
Coś mi tak trze jakby przy dodaniu gazu nie jest to budowa na pasek ... bo bez niej jest to samo .. hmm
Do innego walka musisz mniec odpowiednio zmodyfikowane ECU czytaj Virusa


[img]http://img39.imageshack.us/img39/6379/logozsrssmaller.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
tucek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: czw gru 23, 2004 21:33
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: tucek » wt paź 23, 2007 15:37

miałem jakis czas temu 1,8 ABS i zmieniłem na VR6
sprawa osiagów rozwiazął sie sama
spalanie nieznacznie wieksze
wg mnie nie ma sensu ładować kasy w ten silnik


MK3 R36

Awatar użytkownika
dygac
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw lut 01, 2007 23:52
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: dygac » wt paź 23, 2007 23:01

tucek - święte słowa - zrobiłem identycznie i nie żałuję :hehe:

Pozdrawiam
:bigok: dygac


[img]http://images24.fotosik.pl/46/b1f4807d10125b17.jpg[/img]
i MK3 US w duecie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości