wtrysk mechaniczny K-Jetronic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ozzman1979
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
Lokalizacja: Legnica

wtrysk mechaniczny K-Jetronic

Post autor: ozzman1979 » ndz paź 21, 2007 11:59

Witam wszystkich. Kilka dni temu kupiłem VW Golfa rocznik 88 z silnikiem 1,8 na mechanicznym wtrysku benzyny K-Jetronic chyba. Coś tam czytałem o tym, ale chciałbym uzyskać informacje, jak dokonać konserwacji i przeglądu instalacji takiego wtrysku, co należy do normalnych czynności eksploatacyjnych takiego układu, co się wymienia (filtry, etc), co się przegląda, czyści, konserwuje. Silnik pracuje na razie dobrze, ale chciałbym zostawić sobie ten samochód na dłużej, więc proszę o porady. Ewentualnie na przyszłość gdzie można jakieś części dostać?




Awatar użytkownika
deamon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw lis 16, 2006 23:08
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: deamon » ndz paź 21, 2007 12:16

Przy tym wtrysku tak jak zresztą przy innych zasilaniach dbaj o świece, przewody, kopółkę, palec, wymieniaj filtr powietrza, poprostu rób wszystkie wymiany eksplatacujne na czas. Nie wiem jeszcze jaki masz silnik bo jeżeli PL to ma on sonde lambda którą też warto mieć sprawna :) no i same wtryski. Jeżeli chcesz sprawdzić wtryski to najlepiej wyciągnij wszystkie (nie odłączaj) każdy włóż do takiej samej butelki i zamiast przekaźnika 67 zrób zworkę na 30 i chyba 86 nodze po przekaźniku o ile dobrze pamietam. Wtedy wtryski zaczną lać poczekaj troche i sprawdz jaki dają strumień (mają dawać ładną mgiełkę). Możesz do tego zdjąć wąż dolotowy ten co idzie z rodzielacza i poruszać przepływomierzem w górę i w dół i zobaczyć jak leją przy wyższych obrotach. Potem porównaj czy w butelkach jest tyle samo paliwa :)
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości