Panowie pomóżcie
W sobote zabrałem się za zmianę rozrządu w moim golfie 1,8 Nie jestem zawodowym mechanikiem ale troszkę znam się na tym. Miałem do pomocy książkę napraw ale nie pomogła mi zbytnio ona. A więc w skrócie Jak zdjąłem pasek to ustawienia się zmieniły (nie będę pisał w jaki sposób) więc zrobiłem tak wał na 1 tłoku w GMP (ustawienie przez wziernik w obudowie skrzyni) Wałek rozrządu tak aby znaki OI na kole i obudowie się pokrywały Natomiast wałek pośredni ustawiłem tak aby palec aparatu zapłonowego pokazywał wycięcie na aparacie (1 tłok) Niestety po takim ustawieniu znaki na kole pośrednim (tylko które kropka i OI nie pokrywały się ze znakami na kole założonym na wał) ale fura zapaliła z pierwszego i ładnie chodzi Mam też pytanie czy różnica ok 3mm po założeniu i naciągnięciu paska na znakach wałka rozrządu i obudowie jest dopuszczalna ? Rolkę napinającą powinno naciągać się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (tak pisze instrukcja ale wtedy rolka zawadza o obudowę) i czy jest jakiś sposób żeby zdjąć dolną plastikoa obudowę rozrządu nie zdejmując koła pompy wody
Niech ktoś pomoże !!!!!!!!
Z góry dziękuję
Czy dobrze założyłem rozrząd golf III 1.8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości