rodzaj silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
rodzaj silnika
Sluchajcie mam problem. Nie moge dojsc konca jaki mam silnik. Mam dwojeczke z 90r. 1.6, 51 cm3 katalizator. I teraz nie wiem czy to jest PN czy EZ? w bagazniku mam naklejke troche wytarta i nie odczytam symbolu. Czy musze szukac tego na bloku silnika czy jest jakis inny sposob na to?
Silniki 1,6 w dwójkach były tylko gaźnikowe.RychuK pisze:Silnik na gaźniku czy na mono wtrysku
PN ma katalizator, a w podszybiu po stronie kierowcy komputer sterujący gaźnikiem.
Chyba miało być 51KW to by wyglądało na PN
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 17:16 przez ceasar, łącznie zmieniany 2 razy.
VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline
VW Golf MK1 Carbio
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/396445.png)
VW Golf MK1 Carbio
Wtrysk jednopunktowy był w silniku RP o pojemności 1.8l
a 1.6l w Golfach II tylko gaźniki, no chyba, że przeróbka jakaś.
Więc jeśli komp w podszybiu, pojemność 1,6l, żadnych przeróbek to masz PN i nieszczęsny gaźnik 2EE.
Jak byś miał jakieś zdjęcie z pod maski (gaźnik) to bym ci to potwierdził.
a 1.6l w Golfach II tylko gaźniki, no chyba, że przeróbka jakaś.
Więc jeśli komp w podszybiu, pojemność 1,6l, żadnych przeróbek to masz PN i nieszczęsny gaźnik 2EE.
Jak byś miał jakieś zdjęcie z pod maski (gaźnik) to bym ci to potwierdził.
VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline
VW Golf MK1 Carbio
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/396445.png)
VW Golf MK1 Carbio
jutro Ci podesle wieczorkiem bo dzis nie mam aparatu. Powiedz mi co moze byc: skacza mi obroty nawet do 4 tys. Jak opadna to nawet czasami gasnie. Jak obroty sa wysokie to pedal sie przycina i nie wiem czy to linka, czy to cos w gazniku. Mam nowa linke ale nie zakladalem, dzisiaj sciagnalem linke i obroty opadaly do jakies 500 obrotow i same sie ratowaly do 900. czy to napewno linka? chwile mialem zle nalozona obudowe na gaznik, moze jakiegos syfu mi naciaglo? prosze o rade,
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
Sam je zbuduj !!!!! to proste !!
http://vw2.info/vwforum/kody/
[ Dodano: 18 Paź 2007 18:30 ]
Ja zbudowałem trochę inna konstrukcję i nadaje sie nie tylko do VW
http://vw2.info/vwforum/kody/
[ Dodano: 18 Paź 2007 18:30 ]
Ja zbudowałem trochę inna konstrukcję i nadaje sie nie tylko do VW
Sprawdź podstawę gaźnika to dość częsta usterka, przez tą podstawę łapie lewe powietrze i dlatego obroty latają.
Bez linki obroty powinny być stabilne.
Bez linki obroty powinny być stabilne.
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 18:58 przez ceasar, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline
VW Golf MK1 Carbio
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/396445.png)
VW Golf MK1 Carbio
Ale przy uszkodzeniu podstawy gaźnika skoki obrotów nie dochodziłyby do 4 tysięcyceasar pisze:Sprawdź podstawę gaźnika to dość częsta usterka, przez tą podstawę łapie lewe powietrze i dlatego obroty latają.
Bez linki obroty powinny być stabilne.
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 19:29 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 528 gości