Jakie turbo w afn??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Jakie turbo w afn??

Post autor: tommi3 » wt paź 16, 2007 22:57

Witam

Czy wie ktos jakie jest turbo w mk3 tdi AFN (110KM)
chodzi mi o model, nazwe i jego wielkość.
i ile powinno pompowac takie turbo w tym modelu??

Z góry dzikuję i pozdrawiam


VW Golf III GTI 20 Jahre

Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

Post autor: agnesmarcin » wt paź 16, 2007 23:21

jak sie nie myle to garrett vnt15



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt paź 16, 2007 23:22

a cisnienie 1.05? niech mnie ktos poprawi jak zle mowie


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » śr paź 17, 2007 02:11

a cisnienie 1.05?
0.95



Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » śr paź 17, 2007 23:15

uysy pisze:
a cisnienie 1.05?
0.95
ale to jest to cisnienie pokazywane na komputerze, czy to pokazywane przez dodatkowe wskażniki bo sie rożnią te wskazania...


VW Golf III GTI 20 Jahre

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw paź 18, 2007 10:28

tommi3 pisze:bo sie rożnią te wskazania...
Ciśnienie to ciśnienie. Podałem wartość żądaną ciśnienia doładowania dla atmosfery=1bar w zakresie 1900-4000rpm
MAP jak sama nazwa wskazuje podaje ciśnienie ABSOLUTNE (bezwzględne) w kolektorze w tym przypadku będzie to 1.950bar, wskaźniki zewnętrzne podają ciśnienie doładowania - relatywne do atmosfery. 1bar absolutny to 0 na wskaźniku.
Pozostaje kwestia dokładności zewnętrznych manometrów, MAP sensor ma duuuużo mniejszy błąd pomiarowy.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw paź 18, 2007 16:03

agnesmarcin pisze:vnt15
a nie vnt 17?? Jutro sie upewnie.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw paź 18, 2007 16:51

marcin999 pisze:a nie vnt 17?? Jutro sie upewnie.
Nie !!!

Jest garrett VNT15 , posze bardzo widoki z bliska na turbulum z AFNa : http://www.gaweda.com/Matschke/Forum/pr ... 548ab5b05a


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw paź 18, 2007 16:52

ok cos mi sie pomyliło. :bigok:


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » czw paź 18, 2007 17:35

OK dzięki sliczne za info...
pozdr :pub:

[ Dodano: Wto Paź 23, 2007 00:42 ]
a jakie turbo ma golf IV tdi w wersji 130KM i 150KM
a na jakim turbo "chodza" leony 180KM i 193KM
i co lepiej zrobic chcac zwiekszyc moc mojego auta podkrecic moja turbine czy kupic wieksza??


a i jeszcze intercoolery...:
jak określa sie jego wielkość tez jakimis liczbami czy tak na "oko"...
ile wieksze sa intercoolery z golfa IV 130 i 150KM od mojego intercoolera??


VW Golf III GTI 20 Jahre

Awatar użytkownika
woreczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 20, 2007 03:12
Lokalizacja: Komprachcice k. Opola
Kontakt:

Post autor: woreczek » śr paź 24, 2007 23:20

napewno taniej bedzie podkrecic turbo ktore masz...
ale czy lepiej...??
a co do wielkości turbin to niestety nie pomoge...:)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw paź 25, 2007 08:52

turbinka w AFN to VNT15 - daje rade do 1,2 Bara

do AFN a wchodzi plug&play turbina z silnika 130 PD o oznaczeniu AWX - występuje w VAG-ach gdzie silnik jest wzdłużnie (passat, audi) - oznaczenie turbiny GT1749VA

tak wygląda porównianie:

Obrazek

bez rzeźby można jeszcze wstawić hybryde

ja obecnie mam hybryde GT1749VA z GT1749VB (z silnika ARL)

czyli część gorąca tak jak w AWX, wałek gruby i nie przetaczany i łopatki zimne kompresora takie jak w ARL - dmucham sobie na tym lajtowo 1,35 Bara



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw paź 25, 2007 08:55

tommi3 pisze: a jakie turbo ma golf IV tdi w wersji 130KM i 150KM
130 -gt1749va
150 vb
tommi3 pisze: a na jakim turbo "chodza" leony 180KM i 193KM
i co lepiej zrobic chcac zwiekszyc moc mojego auta podkrecic moja turbine czy kupic wieksza??
Nie znam takich leonów :) co Ci sie pomylilo.
Co do turbiny to nic niekrec bo zepsujesz :chytry:
Zrob chipsa jak bedzie malo daj turbo od paska 130 (tylko takie wieksze pasuje p&p)
tommi3 pisze: a i jeszcze intercoolery...:
jak określa sie jego wielkość tez jakimis liczbami czy tak na "oko"...
ile wieksze sa intercoolery z golfa IV 130 i 150KM od mojego intercoolera??
Ten od 130 jest podobny- zadna rewelacja, ten od 150 ma wymiar Twojej chlodnicy :grin:
Wazna jest grubosc wielkosc i rodzaj rdzenia :bajer:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » czw paź 25, 2007 23:17

sa leony tdi 180 i 193KM
to sa wersje cupra FR bylo ich bardzo mało...


VW Golf III GTI 20 Jahre

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości