Witam wszystkich
jestem nowym użytkownikiem 3 1,9tdi. Autko spisuje sie nieźle, pali w granicach do przyjęcia w trasie około 5ltr, nie dymi, ale mam dwa problemy i mam nadzieje ze ktoś mi tutaj pomoże:
autko pali dobrze zimny czy ciepły silnik pali od razu, po rozgrzaniu na biegu jałowym zaczyna nierówno pracować silnik tak jakby nie palił na jeden gar, gdy jest zimny wszystko jest w najlepszym porządku, chodzi równo.
druga sprawa to, to ze jak sie rozgrzeje po przejechaniu około 10 km nie dużo ale zauważalnie traci moc, gdy jest zimny wszystko gra....... wystarczy ze postoi kilka minut i znów przez jakiś czas jest dobrze, także powyżej 3 tyś obr, również lekko słabnie
z góry dziękuje za porady
jeśli powtarzam podobny temat to przepraszam, przejrzałem forum i nic na ten temat nie znalazłem
tdi nierówna praca silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
tdi nierówna praca silnika
Ostatnio zmieniony pt paź 12, 2007 14:12 przez micha-ł, łącznie zmieniany 2 razy.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
moze to byc kwestia zlej dawki paliwa sposodowana zabrudzonym nastawnikiem, poszarpuje podczas jazdy?
moze cos z katem wtrysku nie halo...
bylesz na diagnostyce (ale nie tlyko odczyt bledow) ?
moze cos z katem wtrysku nie halo...
bylesz na diagnostyce (ale nie tlyko odczyt bledow) ?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
tdi nierówna praca silnika
witam wszystkich. mam pytanie, w moim aucie vw bora 2000r 1,9tdi 85kw na wolnych obrotach nie równo chodzi podpielem sie vagiem i pokazał ze "czujnik obrotów silnika błod sporadyczny nie zwiazany ze sprzetem." jak go skasowalem to sie nie pokazuje ale i tak nie rowno chodzi kwestia 20obr/min. czy jak wymienie czujnik to pomoże??
tdi nierówna praca silnika
Adamm, mi wygląda na podwieszający się wtryskiwacz bo podobnej bolączki doświadczałem u Siebie mając MTDI.
można to sprawdzić:
jak silnik zaczyna nie równo pracować to luzujesz nieco nakrętkę na na wtryskiwczu od przewodu wysokiego cisnienia.
i patrzysz czy leci czyste paliwo czy się pieni. jak czyste to zakręcasz z powrotem i do nastepnego wtryskiwacza przechodzisz.
dodatkowo można to podłapać jak przy przyspieszaniu z niskich obrotów słychać wyraźnie stukot rosnący z obciążeniem.
co do kąta wtrysku jeśli ładnie odpala i na zimnym i na ciepłym i na zimnym ładnie równo pracuje. to raczej nie jest to jego wina
u Ciebie jeśli jeden z wtryskiwaczy pieni stawiam że ma przytartą iglice i tendencję po podwieszania sie.
UWAGA: czynność przeprowadzać w okularach ochronnych ze względu na duuże ciśnienie wtrysku co może spowodować poważne zranienie oczu lub utratę.
w kądym bądź razie należy zachować ostrożność
można to sprawdzić:
jak silnik zaczyna nie równo pracować to luzujesz nieco nakrętkę na na wtryskiwczu od przewodu wysokiego cisnienia.
i patrzysz czy leci czyste paliwo czy się pieni. jak czyste to zakręcasz z powrotem i do nastepnego wtryskiwacza przechodzisz.
dodatkowo można to podłapać jak przy przyspieszaniu z niskich obrotów słychać wyraźnie stukot rosnący z obciążeniem.
co do kąta wtrysku jeśli ładnie odpala i na zimnym i na ciepłym i na zimnym ładnie równo pracuje. to raczej nie jest to jego wina
u Ciebie jeśli jeden z wtryskiwaczy pieni stawiam że ma przytartą iglice i tendencję po podwieszania sie.
UWAGA: czynność przeprowadzać w okularach ochronnych ze względu na duuże ciśnienie wtrysku co może spowodować poważne zranienie oczu lub utratę.
w kądym bądź razie należy zachować ostrożność
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
tdi nierówna praca silnika
arwam, zobacz na date mojego postu w tym temacie ;p
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
tdi nierówna praca silnika
sorki nie zwróciłem uwagi bo przeglądałem na pierwszej stronie tematy w dziale i nie przyszło mi na myśl sprawdzać dat poprzednich postów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości