Problem z niskimi obrotami 1.4 pełny wtrysk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pio

Problem z niskimi obrotami 1.4 pełny wtrysk

Post autor: pio » czw kwie 21, 2005 14:03

Problem z Obrotami 1.4 Pełny wtrysk
Witam
Mam problem z niskimi obrotami, są falujące przy puszczaniu gazu spadają do ok 500 a potem podskakują do 1100 i pużniej juz są normalne 750rpm. Silnik czasami gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania. Wymieniłem juz nastawnik przepustnicy, Sonde lambda i nic. Na kompie zero błędów. Pomocy
Pozdr
Piotrek



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » czw kwie 21, 2005 18:39

czujnik termiczny moze bo byc

zrob takie cos odpal auto odłacz wtyczke od przepływomierza i zobacz jak sie bede zachowywac oborty , a 750 obrotow to stanowczo za mało .. powinno byc 900-950 obr
moze to tez byc wina serwa hamulcowego lub przewodu ktory do niego idzie(łapie fałszywe powietrze)



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw kwie 21, 2005 20:11

melon powiedz tylko GDZIE JEST PRZEPŁYWOMIERZ W 1.4 ????????


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

pio

problem z obrotami 1.4

Post autor: pio » czw kwie 21, 2005 20:24

Serwo sprawdziłem i jest ok, tak samo wężyk od wegla aktywnego. Jak dołącze kostke od czujnika podciśnienia( przepływke) to nie falują ale dławi sie przy dodawaniu gazu i jest z miejsca mułowaty. Dajmy na to rze to przepływka bo tylko to już chyba zpstało; nie moge jej nigdzie kupić:(( Jest ona firmy BOSCH o nr. 0261230011 Może ma ktoś do sprzedania?? Pasuje od seata ibizy 1.4 i od vw caddy 1.4 typ silnika AEX.



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » czw kwie 21, 2005 21:40

no jak to gdzie przed filtrem powietrza:P tak jak u mnei w 1.3 NZ ?moze sie myle?
skoro odłaczyłes kostek i nie faluja obroty to chyba wsazuje na to ze przepływomierz cos nei domaga... u mnie poskutkowało urzycie siły na przepływomierzu.. jak narazie dizała... moze to tez byc czujnik termiczny .. a odpal auto i odłacz sam czujnik termiczny (ktorys na obudowie termostatu) moze on w jaksi sposób wpływa na działanie przepływomierza ...koszt nei wielki okolo 40 zł wiec zancznij od tego...



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » czw kwie 21, 2005 21:50

hmmm teraz tak patrze w Etke i nie widze jakos przepływomierza :kac: to ja juz nie wiem.. niby pełny wtrysk i nie ma przepływomierza...



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw kwie 21, 2005 22:06

no właśnie
jeszcze troche musisz poczytać


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » czw kwie 21, 2005 22:21

a ja mma takie pytanie, czy niskie obroty silnika (ok500)sa szkodliwe - to ze trtzesie to wiem, ale cz yto sie jakos przeklada na szysze zuzycie jakichs elementow??



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw kwie 21, 2005 22:59

może nie być cisnienia na panewkach


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

pio

problem z obrotami 1.4

Post autor: pio » pt kwie 22, 2005 12:18

Jestem przekonany ze przyczyna jest gdzieś w elektronice tylko gdzie jak komp nic nie widzi:( Silnik poza tymi falującymi obrotami jest super. Zbiera sie szybko zarówno z niskich jak i wysokich obrotów.
Tak myśle teraz że to może być ten czyjnik przepływu powietrza tylko gdzie go kupić????? Szukałem już prawie wszędzie; może ktoś pomoże bym był wdzięczny, jest on formy BOSCH o nr. 0261230011
Pozdrowienia dla wszystkich.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt kwie 22, 2005 21:12

no cóz szukaj :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości