Problem z niskimi obrotami 1.4 pełny wtrysk
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z niskimi obrotami 1.4 pełny wtrysk
Problem z Obrotami 1.4 Pełny wtrysk
Witam
Mam problem z niskimi obrotami, są falujące przy puszczaniu gazu spadają do ok 500 a potem podskakują do 1100 i pużniej juz są normalne 750rpm. Silnik czasami gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania. Wymieniłem juz nastawnik przepustnicy, Sonde lambda i nic. Na kompie zero błędów. Pomocy
Pozdr
Piotrek
Witam
Mam problem z niskimi obrotami, są falujące przy puszczaniu gazu spadają do ok 500 a potem podskakują do 1100 i pużniej juz są normalne 750rpm. Silnik czasami gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania. Wymieniłem juz nastawnik przepustnicy, Sonde lambda i nic. Na kompie zero błędów. Pomocy
Pozdr
Piotrek
problem z obrotami 1.4
Serwo sprawdziłem i jest ok, tak samo wężyk od wegla aktywnego. Jak dołącze kostke od czujnika podciśnienia( przepływke) to nie falują ale dławi sie przy dodawaniu gazu i jest z miejsca mułowaty. Dajmy na to rze to przepływka bo tylko to już chyba zpstało; nie moge jej nigdzie kupić:(( Jest ona firmy BOSCH o nr. 0261230011 Może ma ktoś do sprzedania?? Pasuje od seata ibizy 1.4 i od vw caddy 1.4 typ silnika AEX.
no jak to gdzie przed filtrem powietrza:P tak jak u mnei w 1.3 NZ ?moze sie myle?
skoro odłaczyłes kostek i nie faluja obroty to chyba wsazuje na to ze przepływomierz cos nei domaga... u mnie poskutkowało urzycie siły na przepływomierzu.. jak narazie dizała... moze to tez byc czujnik termiczny .. a odpal auto i odłacz sam czujnik termiczny (ktorys na obudowie termostatu) moze on w jaksi sposób wpływa na działanie przepływomierza ...koszt nei wielki okolo 40 zł wiec zancznij od tego...
skoro odłaczyłes kostek i nie faluja obroty to chyba wsazuje na to ze przepływomierz cos nei domaga... u mnie poskutkowało urzycie siły na przepływomierzu.. jak narazie dizała... moze to tez byc czujnik termiczny .. a odpal auto i odłacz sam czujnik termiczny (ktorys na obudowie termostatu) moze on w jaksi sposób wpływa na działanie przepływomierza ...koszt nei wielki okolo 40 zł wiec zancznij od tego...
problem z obrotami 1.4
Jestem przekonany ze przyczyna jest gdzieś w elektronice tylko gdzie jak komp nic nie widzi:( Silnik poza tymi falującymi obrotami jest super. Zbiera sie szybko zarówno z niskich jak i wysokich obrotów.
Tak myśle teraz że to może być ten czyjnik przepływu powietrza tylko gdzie go kupić????? Szukałem już prawie wszędzie; może ktoś pomoże bym był wdzięczny, jest on formy BOSCH o nr. 0261230011
Pozdrowienia dla wszystkich.
Tak myśle teraz że to może być ten czyjnik przepływu powietrza tylko gdzie go kupić????? Szukałem już prawie wszędzie; może ktoś pomoże bym był wdzięczny, jest on formy BOSCH o nr. 0261230011
Pozdrowienia dla wszystkich.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości