Witam posiadam VW GOLFA 1.9 TDI ALH 1999, podczas odpalenia nie jest dziwne ze diesel lekko zkaopci i zaśmiardnie, ale ten smród jest strasznie ostry. W sumie nie kopci mocno dymek jest lekko widoczny ale tylko dopóki rozgrzania i jak ktos ma słaby wzrok to go niedouwazy, ale za to czuje się ostry smród nawet w domu strasznei się rochdoz( auto soti na dworzu pod chmurką i przez okno czuć). Pytałem sie mechanika co ot jest ale on pewno sprawdzał przy wyłaczonym auciei nie widział nieszczelnosci i stwierdziłze tak ma być i jest ok , ja osobsice nie mam kanału i nie moge sprawdzić. Zastanawiam sie czy nie jechac do tłumikarza może mi coś poradzi jakaś wymiane. DOdam jeszcze ze autko tez nie jest za ciche i słychać jakby tkaie buczenie , a podczas wyłączenia samochodu słuchac jakby takie prrr, może nie dosłownie ale wyczuwalne dla ucha. Nie wiem kiedy tłumik był wymieniany bo sprwoadziłem go rok temu i od tego czasu jest tak samo.Dodam jeszcze ze miałem przegląd ostatnio i byłem pod spodem i fkatycznie wizulanie nic nie ma widać, może których z tłumików jest walnięty>?
Za odpowiedzi DZIĘKUJE.
Ostry zapach z rury wydechowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Świntuch ! W zadek zaglądać i jeszcze wąchać ! Zboczeniec !
)))))) 
Z Twojego opisu wynika ,że możliwa jest gdzieś dziurka ( to prrrrr) .Choć też mam 1999 rocznik i na tłumikach żadnej korozji . Wykluczając porządnej jakości tłumiki stawiam na przerdzewiała rurę , wbrew pozorom najszybciej korodują właśnie od góry ,gdzie nie widać a cała woda i błoto niezauważone mogą sobie w tych miejscach zżerać rurki.
Mechanicy raczej niechętnie biorą takie roboty ,bo mało skasują a trzeba cały wydech odkręcić i solidnie się przy tym upaprać .Stąd "fachowe" opinie ,że wszystko jest w porządku.


Z Twojego opisu wynika ,że możliwa jest gdzieś dziurka ( to prrrrr) .Choć też mam 1999 rocznik i na tłumikach żadnej korozji . Wykluczając porządnej jakości tłumiki stawiam na przerdzewiała rurę , wbrew pozorom najszybciej korodują właśnie od góry ,gdzie nie widać a cała woda i błoto niezauważone mogą sobie w tych miejscach zżerać rurki.
Mechanicy raczej niechętnie biorą takie roboty ,bo mało skasują a trzeba cały wydech odkręcić i solidnie się przy tym upaprać .Stąd "fachowe" opinie ,że wszystko jest w porządku.
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 00:09 przez pipek71, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://images2.fotosik.pl/282/b589a89788bbbb64med.jpg[/img]
Sprawdź połączenia zaciskowe w układzie wydechowym, uszczelki pod kolektorem wydechowym i złącze elastyczne.
Smród taki ostry bo jak jest zimno to niedopalone paliwo miesza się z tlenkami azotu i parą wodną. Powstaje wówczas śmierdząca i gryząca mieszanina typowa dla zimnego Diesla.
Smród taki ostry bo jak jest zimno to niedopalone paliwo miesza się z tlenkami azotu i parą wodną. Powstaje wówczas śmierdząca i gryząca mieszanina typowa dla zimnego Diesla.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości