przewód zasilający radio

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

artlir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 10:30
Lokalizacja: szczecin

przewód zasilający radio

Post autor: artlir » pn wrz 24, 2007 18:08

c.d.
[MK3] Montaż siłownika centralnego zamka w klapie bagażnika
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117811

już mam zamontowany ten zamek w klapie ale chce to zrobić na przycisk typu "reset" wewnątrz samochodu. zatrzymałem się w momencie próby podłączenia pod bezpiecznik od radia. wiem że jest to 22 bezpiecznik (ostatni). znalazłem gdzieś ten opis, że tak najlepiej podłączyć (tam gdzie cały czas prąd jest). problem w tym,że nie wiem który to kabelek zasilający radio... może ktoś strzeli jakąś fotke tej skrzynki z bezpiecznikami i wskaże mi gdzie jest ten kabelek? nie znam się wogóle na elektryce samochodowej. z góry dziękuję. foto skrzynki z bezpiecznikami chyba jest takie (MK3) : Obrazek
tylko od razu mówie, że żadne zaszyfrowane techniczne schematy czarno-białe mi nie pomogą :)
i jeszcze jedno pytanie: jak bede mieć ten siłownik na klape, to chce wymontować całkiem wkładke na kluczyk (bo mam zepsutą). i teraz może być problem, jak ten elektromagnes się zepsuje (siłownik) - bedzie problem z dostaniem sie do bagażnika :( a może siłownik sie nie psuje? :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 24, 2007 19:26

Masz do wyboru.
1. W każdym czerwonym kablu jest stały plus, możesz podłączyć się ale wtedy musisz na kablu dać dodatkowy bezpiecznik.
2. Ten kabel co pytasz to czerwono biały, niebieska jednorzędowa wtyczka u dołu skrzynki bezpieczników mniej więcej pośrodku, 6-ta od strony pasażera .

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 7:28 pm ]
artlir pisze:bedzie problem z dostaniem