Turbo padlo, co dalej robic?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hunter23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 21:41
Lokalizacja: ŁOBEZ

Turbo padlo, co dalej robic?

Post autor: hunter23 » sob wrz 15, 2007 09:04

Witam
Kupiłem niedawno VW Golf III 92 rok GT TD
Okazało sie że turbo umarło i żyga olejem łopatki lataja jak szalone nie da rady jeździć.
Na obecna chwile szukam zamiennika jak by ktoś posiadał lub znał kontakt gdzie dostane takie części to prosze o kontakt nr GG2087490
Na obecna chwile moge stac sie posiadaczem Turbo ze zmienna geometria łopatek tylko sie zastanawiam czy uda mi sie to spasowac,zestroić i czy moge zamontowac Turbo od TDI.
Moja Turbinka ma oznaczenie K14 jeśli ktoś wstawił inną do takiego silnika to prosze o porady i opisy.
Z góry dziekuje i czekam na pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 10:36 przez hunter23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob wrz 15, 2007 09:23

podejdzie t2,t3,k24, a vnt to juz zupelnie inna bajka...

skontaktuj sie z zaprzalem
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 09:23 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob wrz 15, 2007 09:28

jakbys zapodal to turbo z kierownicami to by bylo niezle... mniejszy lag itp.... ale montaz bedzie problematyczny bo wlasciwie wszystko musisz przerobic, a swap na k24, t3 jest wlasciwie plug&play tak jak ci napisalem na pw


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

hunter23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 21:41
Lokalizacja: ŁOBEZ

Post autor: hunter23 » sob wrz 15, 2007 13:54

Teraz takie pytanko czy jak czałoże Turbo T2,T3 lun K24 to bede musiał przestrajać pompe paliwa.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob wrz 15, 2007 14:01

hunter23 pisze:Teraz takie pytanko czy jak czałoże Turbo T2,T3 lun K24 to bede musiał przestrajać pompe paliwa.
Pozdrawiam
nie


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob wrz 15, 2007 14:28

Jezeli zamierzasz cos modzic przy golfie to od razu pakuj T3,K24 :bigok:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob wrz 15, 2007 15:47

hunter23 pisze:Teraz takie pytanko czy jak czałoże Turbo T2,T3 lun K24 to bede musiał przestrajać pompe paliwa.
Pozdrawiam
moim zdaniem warto bedzie podlac paliwkiem... bedzie lag


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości