Post
autor: GENE » pt wrz 14, 2007 16:12
szach11 jeżeli chodzi ci o stukanie fotela, to miałem w swoim MK2 to samo. Masz 3d czy 5d MK4? Ja stuki wyeliminowałem bardzo prostym sposobem. Można sprawdzić i wymienić 2 zużyte ślzgi z tyłu fotela i 1 z przodu, ale to trochę kosztuje. Ja mianowicie zrobiłem to tanim i prostym sposobem. Na wytartą część tylnich ślizgów zdjętych z fotela założyłem opaski elektryczne samozaciskowe (opaskę zastosowałem taką aby weszła ciasno do wewnątrz dolnej części ślizgu szerokości około 3 mm, w zależności od potrzeb i szerokości ślizgu) i wcisnąłem ponownie na tylne ramiona fotela. Trochę było ciężko ale weszły ślizgi po renowacji na tylne ramiona fotela. Później tylko trzeba to wcisnąć lekko w prowadnice i fotel stoi sztywno. Zastosowane opaski elektryczne mają bardzo dobre właściwości ślizgowe. I właśnie tak usztywniłem fotel kierowcy. Mam jeszce do zrobienia fotel pasażera. W przypadku golfa 3d (odchylane oparcie fotela) na dolnych zatrzaskach fotela (mocowane do siedziska) odkręciłem tulejki i obruciłem je o 180°(były trochę wytarte od góry). Usztywniłem w ten sposób oparcie fotela. Pozostał jedynie niewielki luz na pokrętle od odchylania fotela do tyłu.
VWpower Golf