ratujcie 1l oleju na 200km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ratujcie 1l oleju na 200km
Witam !!!
Passat 1,6 TD 91r przebieg 400tys, po regeneracji turbiny, popychacze ( gumki wymienione) bierze olej jak w temacie. Dzwoniłem do warsztatu i mechanik stwierdził że nie opłaca się robic remontu!!! Mówi że jak ściągnie głowice to napewno będzie popękana do wymiany to juz koszt. 600-800zł i cała reszcza do wyrzucenia na nowe. Mówił że ciężko będzie sie zamknąć w 3tys zł!!! Może macie jakiegoś mechanika który nie jest takim pesymistą i za połowę ceny zrobi?? jestem z wrocławia to może byc z okolic dolnego śląska.
Dzięki za pomoc, będą duże punkciki jak znajdę dzięki Wam jakiegoś majstra, pozdrawiam
Passat 1,6 TD 91r przebieg 400tys, po regeneracji turbiny, popychacze ( gumki wymienione) bierze olej jak w temacie. Dzwoniłem do warsztatu i mechanik stwierdził że nie opłaca się robic remontu!!! Mówi że jak ściągnie głowice to napewno będzie popękana do wymiany to juz koszt. 600-800zł i cała reszcza do wyrzucenia na nowe. Mówił że ciężko będzie sie zamknąć w 3tys zł!!! Może macie jakiegoś mechanika który nie jest takim pesymistą i za połowę ceny zrobi?? jestem z wrocławia to może byc z okolic dolnego śląska.
Dzięki za pomoc, będą duże punkciki jak znajdę dzięki Wam jakiegoś majstra, pozdrawiam
Seba
jak dymi?? bierze też wodę oprócz oleju........nie chce mi się wierzyć że popękana jak powiedział ten koleś...............
może już gładzie zużyte... i spala olej...i wymiana pierścieni pomoże nieznacznie na początek
może coś przez tę turbinę jak źle zroboina....
może już gładzie zużyte... i spala olej...i wymiana pierścieni pomoże nieznacznie na początek
może coś przez tę turbinę jak źle zroboina....
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
wody nie bierze nie ubywa, silnik suchy, ale kopci jak smok !!! nawet na wolnych obrotach na niebiesko-biało, jak się go przyciśnie to ma kopa i chnura dymu, odpala na dotyk, no nie wiem może ta turbina bo duuużo więcej mi zaczął brać jak zmieniłem filtr powietrza a tamten był juz troche zabity ... to może turbo jak dostało więcej powietrza ??
Seba
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Jak kompresja będzie ok to albo głowica, albo turbo. Ja bym sprawdził najpierw turbo, bo można samemu nawet to zrobić, wystarczy ściągnąć rury, zobaczyć, czy nie ma w nich zbyt dużo oleju (jakby to była turbina to ci olej powinien wręcz pływać w rurach). Potem zdejmujesz ruręod filtra powietrza i sprawdzasz jak i luz ma wirnik (bo będzie miał), ale luz poprzeczny ma być ledwo wyczuwalny, luzu wzdłużnego ma nie być wogóle.
Jeśli turbo będzie zdrowe ( w co wątpię przy takim zurzyciu oleju) i będzie dobra kompresja, to ci zostaje tylko głowica do zdjęcia.
Jeśli turbo będzie zdrowe ( w co wątpię przy takim zurzyciu oleju) i będzie dobra kompresja, to ci zostaje tylko głowica do zdjęcia.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości