Czy podłączyć MBC w k14 ????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Czy podłączyć MBC w k14 ????

Post autor: eldorado84 » wt wrz 11, 2007 20:57

z tego co czytałem to na zdjęciu (zaznaczoną strzałką) jest zaznaczony przewód doprowadzający spręzone powietrze do westgate. W którym to powietrze steruje zaworem przepuszczajacym spaliny poza wirnikiem sprężarki.
Więc chcąc podłączyć MBC to odkręcam ten przewód przecinam go i wpinam MBC ????
powiem tyle że na moim zegarze od ciśnienia doładowania pokazuje (jak jade) że pompuje ok 0,1-0,2 (turbine słychać że ładnie świszczy; turbinka nie jest wilgotna od oleju, nie pobiera oleju) więc co to znaczy? czy to:
- że mam zjechaną turbinke
- zawór westgate za wcześnie popuszcza ?
- a może rególacja zepsuta od ustawiania ciśnienia (na na klucz ampulowy, bo nie zaprzeczam kiedyś na maxa wkręciłem tą śróbkę kluczem ampulowym i chyba coś tam w środku przeskoczylo)
I dlatego czy ten MBC pomorze coś w tym, znaczy chodzi mi o to czy ustawie nim ciśnienie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt wrz 11, 2007 21:32

chyba wg sie zablokowalo w pozycji otwartej i dlatego masz 0.1-0.2. mbc wysterujesz cisnienie na wyzsze, tylko kwestia jak ono szybko bedzie uciekac i narastac. ciekawe jakby sie sprawdzil typ bleed w tej sytuacji.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » śr wrz 12, 2007 08:42

SouleR pisze:chyba wg sie zablokowalo w pozycji otwartej i dlatego masz 0.1-0.2. mbc wysterujesz cisnienie na wyzsze, tylko kwestia jak ono szybko bedzie uciekac i narastac. ciekawe jakby sie sprawdzil typ bleed w tej sytuacji.
co to za typ "bleed" czy to znaczy że mam zablokować całkiem wg - jak to zrobić aby gowóle nie popuszczalo mi ciśnienia, co rozebrać; ale rozumiem że MBC też mam kupić?


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości