Witam
Mam golfa mk4 1,8 20v GTI oraz klimatronik.
Wymienilem termostat przy pompie wody gdyz temp silnika nie osiagala wiecej niz 50 stopni.
Teraz po wymianie termostatu na nowy temp silnika szybko wzrasta do 90stopni ale wewnatrz zaczyna leciec cieplo dopiero po paru minutach od osiagniecia tych 90 stopni przez silnik.
Czy mk4 klimatronik nagrzewnica ma jakis swój termostat lub zawor?
Czy moze to normalne zachowanie ze najpierw grzeje sie silnik i dopiero potem srodek auta? Czy moze wina odpowietrzenia zle przeprowadzonego przez mechanika, ale zaznaczm ze zrobilem ok 500km wiec czy nie powinien sam sie odpowietrzyc?
Pozdrawiam.
Nagrzewnica
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- pilkozak
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: mk4 R32
- Silnik: BFH
a ile autko ma nastukane km? jak często poprzedni wlasciciel wymienial plyn chlodniczy? bo w audi ojca jak kupil tez tak było, potem już ledwo co grzalo, wiec przeczyscil nagrzewnice woda pod cisnieniem i wylecialo sporo szlamu, od razu teraz ciepelko az milo.
po przejechaniu 500km zdazylo by sie odpowietrzyc i to z 10 razy.
możliwe ze jak zalewany był nowy plyn chlodniczy dostal bądź zruszyl sie jakis brud i przytkal kanaliki w nagrzewnicy
po przejechaniu 500km zdazylo by sie odpowietrzyc i to z 10 razy.
możliwe ze jak zalewany był nowy plyn chlodniczy dostal bądź zruszyl sie jakis brud i przytkal kanaliki w nagrzewnicy
witam
nie pamietam jak wyglada termostat w twoim aucie ale widzialem nie raz w innych modelach ze mechanik zalozyl odwrotnie termostat.a co do nagrzewania silnika podczas jego nagrzewania zanim sie nagrzeje do temperatury pracy jest otwarty obieg maly na ktorym jest tez nagrzewnica a dopiero pozniej otwiera sie termostat na obieg duzy i wtedy plyn chlodzacy krazy takze przez chlodnice.a co do nagrzewnicy nie ma ona zadnych dodatkowych zaworow.byc moze to przyczyna klap ktore otwieraja zimne i cieple powietrze.
pozdrawiam
nie pamietam jak wyglada termostat w twoim aucie ale widzialem nie raz w innych modelach ze mechanik zalozyl odwrotnie termostat.a co do nagrzewania silnika podczas jego nagrzewania zanim sie nagrzeje do temperatury pracy jest otwarty obieg maly na ktorym jest tez nagrzewnica a dopiero pozniej otwiera sie termostat na obieg duzy i wtedy plyn chlodzacy krazy takze przez chlodnice.a co do nagrzewnicy nie ma ona zadnych dodatkowych zaworow.byc moze to przyczyna klap ktore otwieraja zimne i cieple powietrze.
pozdrawiam
camels
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 374 gości