Faluja obroty Felicia 1.3 MPI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 18:38
Lokalizacja: LBC
Kontakt:

Faluja obroty Felicia 1.3 MPI

Post autor: inf » wt wrz 04, 2007 19:58

Co prawda nie VW, ale VAG :P

Jaka moze byc przyczyna falowania obrotow na biegu jalowym? Na nienagrzanym silniku obrotomierz leci raz wysoko, raz nisko, a jak sie nagrzeje to utrzymuje sie dosc wysoko w granicach 2 - 2.5k rpm (na luzie oczywiscie...)?

Do tego moze ktos ma gdzies zdjecie czy schemat krokowca z tego silnika?

pzdr.
Ostatnio zmieniony wt wrz 04, 2007 22:30 przez inf, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://pl.pokerstrategy.com/uJMXR7][img]http://pl.pokerstrategy.com/media/tellafriend/pl/Homepage/Banner3.gif[/img][/url]
zachowaj kulturę na jezdni, do ku***y nędzy!

[b]lowsquad.pl[/b]

Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » wt wrz 04, 2007 20:05

Te objawy wskazują na przepustnicę.Czy była ona czyszczona?



Awatar użytkownika
inf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 18:38
Lokalizacja: LBC
Kontakt:

Post autor: inf » wt wrz 04, 2007 20:43

szczerze, to nie potrafie teraz odpowiedziec na to pytanie... temat zalozylem na prosbe ojca, a tytulowa skoda jest jego znajomego - krokowiec, przepustnica... moze cos jeszcze moze byc przyczyna? dzieki za odpowiedzi.


[url=http://pl.pokerstrategy.com/uJMXR7][img]http://pl.pokerstrategy.com/media/tellafriend/pl/Homepage/Banner3.gif[/img][/url]
zachowaj kulturę na jezdni, do ku***y nędzy!

[b]lowsquad.pl[/b]

Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » wt wrz 04, 2007 20:52

A więc opisany przez ciebie przypadek świadczy o problemie z przepustnicą.Występuje on bardzo cześto po czyszczeniu przepustnicy.Sterownik SIMOS stosowany w 1.3MPI jest dosyć odporny na adaptację przepustnicy i właśnie to jest przyczyną,że ECU dostosowuje się do nowych nastaw.Objawy powinny zniknąć po przejechaniu kilkunastu lub kilkkuset kilometrów.Dużo więcej dowiesz się na tej stronce SKODA w zakładce "czyszczenie przepustnicy"

Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 274 gości