Problem z przekaznikami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontakt:
Problem z przekaznikami
Wiec tak,mam przyrdzewiale w srodku obudowy przekazniki ktore znajduja sie w komorze silnika.Przed jak i po odpaleniu auta nie reaguja (obserwacja tychze bez obudow).Za co w TDIku odpowiadaja przekazniki 100 i 53? nie moge znalezc w "szukaj" .Po zwarciu jednego badz drugiego z nich silnik jakby ciut glosniej pracuje.Bede wdzieczny za podpowiedzi.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Jeśli znajdują się na grodzi silnika a raczej tak, są to przekaźniki dużej i małem mocy cieplnej- układu podgrzewania cieczy chłodzącej. Gdy stoisz przodem do silnika i zerkniesz na prawą stroną głowicy z boku, dostrzeżesz kolanko aluminiowe przykręcone do głowicy a w nim 3 świece żarowe. Z kolanka idzie przewód do nagrzewnicy samochodu. Właśnie od tych świec, są te przekaźniki. A nie reagują, gdyż załączane są automatycznie przez komputer, gdy temperatura spadnie poniżej (około) 6stopni.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 02, 2007 08:32 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontakt:
No tak,to by sie zatem zgadzalo.A pytanie z innej beczki.Mechanik stwierdzil awarie zaworu recyrkulacji.Po podlaczeniu na krotko wynika,ze N18 jest sprawny,N75 takze,jednak komputer mowi co innego "przerwa lub zwarcie w N75".Po sprawdzeniu napiecia na zaciskach,okazalo sie ze niezaleznie od wszystkiego napiecie dochodzace do tych zaworow jest stale i wynosi 3,6V (czy to nie za malo,na wysterowanie elektrozaworu o nominalnym napieciu zasilania 12V?) Cxy ktos moglby sprawdzic u siebie,jakie napiecie jest na kostce N75? Bede bardzo wdzieczny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości