Zaworki N75 i N 18 w AFN-nie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zaworki N75 i N 18 w AFN-nie
Witam wszystkich!
Mam pytanie, czy moje zaworki N75 (czarny koncuweczka) i N18 (biała koncuweczka) są prawidłowo podłączone tymi weżykami.Moje pytanie bierze sie stąd ze zaworek z biała głowka ma ułamana jedna końcuweczke a na jedym z pozostałych wężyków odchodzących od niego jest trójnik zrobiony. Auto łapie tryb awaryjny gdyż turbinka przeładowuje, dochodzi do 2500 milibarów przy 3000 tys. obr ( wklejałem tydzien temu screena z testow vagiem).Nie wiem czy to może być przyczyna przeładowania.Jeśli nie to bedziemy szukac dlelej.Napiszcie też jak mozecie jak to powinno być podłączone bo- CI mechanicy mnie osłabiają.Pomóżcie prosze.Dołączam foty połączenia tych zaworków.
Mam jeszcze jedno pytanko: moj ojciec ma golfa II GTD (88/89) i ma tam ABS spalił mu sie silnik pompy ABS. Ma ktos moze taki silniczek na zbyciu albo wie gdzie go mozna dostac bo nigdzie tego nie ma. Oto numer z tego silniczka 10. 0511-90 281.DZieki wielkie.
Mam pytanie, czy moje zaworki N75 (czarny koncuweczka) i N18 (biała koncuweczka) są prawidłowo podłączone tymi weżykami.Moje pytanie bierze sie stąd ze zaworek z biała głowka ma ułamana jedna końcuweczke a na jedym z pozostałych wężyków odchodzących od niego jest trójnik zrobiony. Auto łapie tryb awaryjny gdyż turbinka przeładowuje, dochodzi do 2500 milibarów przy 3000 tys. obr ( wklejałem tydzien temu screena z testow vagiem).Nie wiem czy to może być przyczyna przeładowania.Jeśli nie to bedziemy szukac dlelej.Napiszcie też jak mozecie jak to powinno być podłączone bo- CI mechanicy mnie osłabiają.Pomóżcie prosze.Dołączam foty połączenia tych zaworków.
Mam jeszcze jedno pytanko: moj ojciec ma golfa II GTD (88/89) i ma tam ABS spalił mu sie silnik pompy ABS. Ma ktos moze taki silniczek na zbyciu albo wie gdzie go mozna dostac bo nigdzie tego nie ma. Oto numer z tego silniczka 10. 0511-90 281.DZieki wielkie.
-odwrotnie.krzys887 pisze:N75 (czarny koncuweczka) i N18 (biała koncuweczka)
może ten rysunek Ci coś powie...
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
krzys887, przecież w drugim Twoim takim samym temacie dałem CI schemat z opisem ..... możesz równie dobrze korzystać z niego
[ Dodano: Wto Sie 28, 2007 23:37 ]
no i dałem CI schemat do Twojego silnika
na tym schemacie zamieszczonym przez androv masz tak
1,3 nie tyczą się Twojego silnika
2. N18
4. N75
5. zawór zwrotny
6. zbiornik podciśnienia
7. obudowa filtra powietrza
8. turbo
9. EGR
10. jakiś łącznik
[ Dodano: Wto Sie 28, 2007 23:37 ]
no i dałem CI schemat do Twojego silnika
na tym schemacie zamieszczonym przez androv masz tak
1,3 nie tyczą się Twojego silnika
2. N18
4. N75
5. zawór zwrotny
6. zbiornik podciśnienia
7. obudowa filtra powietrza
8. turbo
9. EGR
10. jakiś łącznik
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 23:30 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości