Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli 

 
	Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								PREVENT							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 45
 		- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
 		
		
											- Lokalizacja: Szczecin
 
												- Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
 
												- Silnik: CXXB
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PREVENT » pt sie 24, 2007 11:21
			
			
			
			
			
			
													
					Ostatnio zmieniony pt sie 24, 2007 11:34 przez 
PREVENT, łącznie zmieniany 3 razy.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » pt sie 24, 2007 11:29
			
			
			
			
			PREVENT pisze:zaworu resukcuryzacji
recyrkulacji 
PREVENT pisze:działa lepiej też kopci jak smok
kopci na czarno 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PREVENT							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 45
 		- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
 		
		
											- Lokalizacja: Szczecin
 
												- Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
 
												- Silnik: CXXB
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PREVENT » pt sie 24, 2007 11:37
			
			
			
			
			damcio151  dzięki już błąd poprawiony.  
 
TAK auto kopci na czarno
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » pt sie 24, 2007 11:39
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PREVENT							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 45
 		- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
 		
		
											- Lokalizacja: Szczecin
 
												- Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
 
												- Silnik: CXXB
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PREVENT » pt sie 24, 2007 13:26
			
			
			
			
			damcio151 no tak ale w tym linku jest problem kopcenia, a tu jest tak jak kostka od zaworu recyrkulacji spalin jest wpięta to auto jest strasznie słabe, po wypięciu jest znacznie lepiej tylko mocno kopci
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » pt sie 24, 2007 13:33
			
			
			
			
			PREVENT pisze:a tu jest tak jak kostka od zaworu recyrkulacji spalin jest wpięta to auto jest strasznie słabe, po wypięciu jest znacznie lepiej tylko mocno kopci
dziwna sprawa ... może ten skubaniec się zaciął . Dobrze gdyby jeszcze użytkownicy 1y się wypowiedzieli. 
Odłączałeś wtyczkę na uruchomionym , czy zgaszonym silniku 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PREVENT							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 45
 		- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
 		
		
											- Lokalizacja: Szczecin
 
												- Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
 
												- Silnik: CXXB
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PREVENT » pt sie 24, 2007 13:36
			
			
			
			
			damcio151 pisze:PREVENT pisze:
Odłączałeś wtyczkę na uruchomionym , czy zgaszonym silniku 

 
 
na zgaszonym
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » pt sie 24, 2007 13:39
			
			
			
			
			PREVENT pisze:na zgaszonym
odłącz na odpalonym ..... raczej różnicy nie będzie , ale spróbować zawsze można 
PREVENT pisze:Był podpinany pod kompa ale nic nie wykazało
to 1Y ma kompa 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rhl							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 373
 		- Rejestracja: pn gru 26, 2005 00:30
 		
		
																- Lokalizacja: nie powiem :P
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rhl » pt sie 24, 2007 16:28
			
			
			
			
			PREVENT pisze:Był podpinany pod kompa ale nic nie wykazało.
Mam takie pytanie - jakim cudem mogło by ci coś pokazać skoro ten silnik nie posiada elektroniki ??
Jeśli masz abs to np jego sobie mógłbyś sprawdzić ale żeby ten silnik sprawdzać VAG-iem to pierwsze słyszę. Jeśli czegoś nie wiem to wyjaśnijcie mi co nieco bo mam ten sam silnik i z chęcią się dowiem, jeśli jest inaczej niż myślę 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PREVENT							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 45
 		- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
 		
		
											- Lokalizacja: Szczecin
 
												- Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
 
												- Silnik: CXXB
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PREVENT » sob sie 25, 2007 16:04
			
			
			
			
			rhl22 pisze:Mam takie pytanie - jakim cudem mogło by ci coś pokazać skoro ten silnik nie posiada elektroniki ?? 
Podpinając VAG-a wchodziszw pompe i tam masz wszystko. 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » sob sie 25, 2007 16:11
			
			
			
			
			PREVENT pisze:Podpinając VAG-a wchodziszw pompe i tam masz wszystko. 

 
nie no bez przesady , przecież 1Y nie ma pompy z nastawnikiem , tylko na linkę i jedyny kabelek który z niej wychodzi jest od elektrozaworu odcinającego paliwo
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PREVENT							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 45
 		- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
 		
		
											- Lokalizacja: Szczecin
 
												- Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
 
												- Silnik: CXXB
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PREVENT » sob sie 25, 2007 16:17
			
			
			
			
			to czemu odpinając kostke od zaworu recyrkulacji spalin VAG pokazuje że jest wypięty 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » sob sie 25, 2007 16:21
			
			
			
			
			PREVENT pisze:to czemu odpinając kostke od zaworu recyrkulacji spalin VAG pokazuje że jest wypięty 

 
może jest podłączony po prostu do jakiegoś małego komputerka i tyle  , ale silnik sterowany jest mechanicznie , a nie elektronicznie , więc vag nie pokaże CI co jest nie tak z nim
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PREVENT							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 45
 		- Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:25
 		
		
											- Lokalizacja: Szczecin
 
												- Auto: GOLF 7 VARIANT HIGHLINE
 
												- Silnik: CXXB
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PREVENT » ndz sie 26, 2007 19:13
			
			
			
			
			damcio151  może i masz racje, ja nie jestem pewien bo auto jest mojego taty (100 km  ode mnie)  i VAG-a podłączał mój kuzyn 
 
Ale został przeczyszczony zawór no i chyba jest lepiej. Zobaczymy póżniej  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości