Witam forumowiczów, ostatnio mialem okazje pobawic sie Vagiem w moim golfie, i mam takie spostrzezenia:
-na biegu jalowym przeplywomierz pokazuje wiecej niz powinna byc teoret.masa powietrza
-kat wtrysku TDI TIMING oscyluje w granicach 9-16 co jest dozo ponizej pierwszej kreski na wykresie.
-bledow nie ma zadnych
W zwiazku z tym ze niedawno wymienialem kompletny rozrzad to chcialem prosic o wskazowki jak ustawic ten kat wtrysku,czy da rade zrobic to VAGIEM czy trzeba pompą?
Przed wymiana rozrzadu bylo tak samo.
I czy przeplywomierz ktory zawyza ma wplyw na osiagi i spalanie?
Ustawianie kąta wtrysku w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jaka wartość? w jakich warunkach?jablo81 pisze:-na biegu jalowym przeplywomierz pokazuje wiecej niz powinna byc teoret.masa powietrza
trzeba pompą, poluzować 4 śruby, pchać pompę w stronę grodzi....jablo81 pisze:jak ustawic ten kat wtrysku,czy da rade zrobic to VAGIEM czy trzeba pompą?
ciekawi mnie jeszcze w jaki sposób był cały rozrząd ustawiany??
- jablo81
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 19:48
- Lokalizacja: Kutno, łódzkie
- Kontakt:
rozrzad byl na blokerach ustawiony takze punkty sie zgadzaja idealnie. Przed wymiana bylo tak samo chcialem zaznaczyc. Na biegu jalowym na rozgrzanym silniku sprawdzalismy kat wtrysku.
Jak juz mowilem mojego taty 1Z jest zywszy tzn lepiej reaguje na "pedal" dlatego ciekawi mnie ten kat wtrysku w moim przypadku
[ Dodano: 24 Sie 2007 10:11 ]
a jesli chodzi o przeplywke to tez na biegu jalowym rozgrzany silnik 90st wartosc zadana byla okolo 200cos a zmierzona ponad 400
Jak juz mowilem mojego taty 1Z jest zywszy tzn lepiej reaguje na "pedal" dlatego ciekawi mnie ten kat wtrysku w moim przypadku
[ Dodano: 24 Sie 2007 10:11 ]
a jesli chodzi o przeplywke to tez na biegu jalowym rozgrzany silnik 90st wartosc zadana byla okolo 200cos a zmierzona ponad 400
jablo81,
to ustaw pompa w TDI Timing tak zeby byl troche powyzej srodkowej lini. I zobacz czy cos sie zmieni
Mozesz tez zlogowac block 004 pod obciazeniem i bedziesz widzial czy na tym ustawieniu jakie jesz daje rade ustawic na wymagany.
Ale ustawienie mehaniczne i tak bym doprowadzil do pozadku bo moga z tego wynikanac problemy z zapalaniem
to ustaw pompa w TDI Timing tak zeby byl troche powyzej srodkowej lini. I zobacz czy cos sie zmieni
Mozesz tez zlogowac block 004 pod obciazeniem i bedziesz widzial czy na tym ustawieniu jakie jesz daje rade ustawic na wymagany.
Ale ustawienie mehaniczne i tak bym doprowadzil do pozadku bo moga z tego wynikanac problemy z zapalaniem
pozdr.
voss
voss
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 145 gości