Chłodnica oleju - gdzie to podłączyć i jaką?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Cosar 33GT

Chłodnica oleju - gdzie to podłączyć i jaką?

Post autor: Cosar 33GT » wt sie 14, 2007 23:42

Pytanie jak podłączyć chłodnice oleju tak zeby ten olej chłodziła a zeby niebyło spadków ciśnienia (jaka chłodnice? czy są dedykowane do niektórych modeli czy tzreba z zcegoś innego brać?)). Drugą sprawą jest jak to wszystko połączyć zeby to sie imało razem z kompresorem G60 (G60 w 16v narazie marzenie)?
Czy da rade podłaczyć chłodnice oleju i smarowanie g60 na przystawce od filtra oleju?

Narazie rozważania na temat modów w silniku KR ale niedługo plan moze wjesc w zycie wiec pytam zebym potem sie zabardzo niezdziwił.

Jak ktos ma to poprosze fotki G60 z wezykami smarowania i jak to popdłaczane i tak samo fotki z chłodnicą oleju.

Za fachową porade oczywiście punkciki.



DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » śr sie 15, 2007 00:34

chłodnica z MK1 GTi - ja mam takowa i zajebscie chłodzi:) podjedz kiedsy we wtorek na spot to zobaczysz u mnie:) a montarz to banał - jak masz wszystkie 3 elementy to tylko jedno zdejmujesz, zakladasz drugie, robisz mocowanie na chłodnice i jazda:)


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr sie 15, 2007 00:43

DroopS ale przewody od oleju masz montowane w tym co jest od filtra? Kurde bede na spocie to lukne ;)



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr sie 15, 2007 00:43

DroopS pisze:chłodnica z MK1 GTi - ja mam takowa i zajebscie chłodzi:) podjedz kiedsy we wtorek na spot to zobaczysz u mnie:) a montarz to banał - jak masz wszystkie 3 elementy to tylko jedno zdejmujesz, zakladasz drugie, robisz mocowanie na chłodnice i jazda:)
też mam chłodnicę z mkI ale nie mam tej przystawki z wejściami na przewody.. Ale ja mam taki plan że jak uzbieram trochę kasy to kupię termostat np. firmy Racimex i dam go zamiast tej chłodniczki oleju jaką fabrycznie mają 16v... nie widziałem jeszcze takiego patentu ale myślę że powinno być ok... :bajer:


Mój golf

Miłość ożyła....

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » śr sie 15, 2007 00:49

musisz miec podstawe filtrea oleju z wyjsciem na przewody...


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr sie 15, 2007 00:51

DroopS pisze:musisz miec podstawe filtrea oleju z wyjsciem na przewody...
musieć może i muszę ale dostać takie coś to prawie cud... więc wydam te 80Euro i kupię termostat.. nie ma wyjścia..


Mój golf

Miłość ożyła....

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » śr sie 15, 2007 00:53

najlepiesz sukac całego kompletu - ja sam wymontowałem z rozbitego GTi wszystko co potrzeba:)


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr sie 15, 2007 00:53

DroopS pisze:podstawe filtra oleju z wyjsciem na przewody
wrzuć fotki
tirsone pisze:dostać takie coś to prawie cud
czemu cud? nieda sie dorobić?



DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » śr sie 15, 2007 00:54

nie bede wrzucał fotek - pofatyguj sie na spot to sam zobaczysz:)


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr sie 15, 2007 00:55

DroopS no bede no bede... w koncu trzeba podjechać po kilku miesiecznej nieobecnosci :D



DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » śr sie 15, 2007 00:57

Carl ma takie samo rozwiazanie u siebie... montarz trwa dokladnie ok 1 godziny:) a chłodzi naprawde fajnie...


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr sie 15, 2007 00:59

Wygląda to tak:

Obrazek
Obrazek

a czy tu przypadkiem nie ma takie właśnie mocowania?

Allegro



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr sie 15, 2007 01:01

A w PG z G60 niema czasem takiej przystawki filtra oleju? Bo jak sie niemyle to tam powinno wychodzić smarowanie na łożyska kompresora... (poprawcie jak sie myle)

[ Dodano: Sro 15 Sie, 2007 ]
tirsone pisze:a czy tu przypadkiem nie ma takie właśnie mocowania?

Allegro
te dwa węże to chyba do chłodzenia wodą... a kolejne dwa wyjscia jakby właśnie na chłodnice.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr sie 15, 2007 09:23

Mam trzy sztuki na handel całych kompletów z MK1 GTi. 150zł za sztukę ze wszystkim. Tylko śruby wasze :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości