N75 i "cykanie"...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
N75 i "cykanie"...
Witam,
dziś zauważyłem, że w moim golfie (silnik AHU) zaworek N75 (bo to on znajduje się przy filtrze powietrza?) po włączeniu stacyjki cały czas "cyka" (jak włączany i wyłączany przekaźnik). Dzieje się tak samo po odpaleniu silnika i chyba częstotliwość "cykania" zmienia się wraz z obrotami (tego nie jestem pewien)...
Z tego co czytałem na forum o zaworku N75 to raczej nie jest prawidłowy objaw... Co może być tego przyczyną? Co mogę sam sprawdzić przed wizytą u mechanika?
dziś zauważyłem, że w moim golfie (silnik AHU) zaworek N75 (bo to on znajduje się przy filtrze powietrza?) po włączeniu stacyjki cały czas "cyka" (jak włączany i wyłączany przekaźnik). Dzieje się tak samo po odpaleniu silnika i chyba częstotliwość "cykania" zmienia się wraz z obrotami (tego nie jestem pewien)...
Z tego co czytałem na forum o zaworku N75 to raczej nie jest prawidłowy objaw... Co może być tego przyczyną? Co mogę sam sprawdzić przed wizytą u mechanika?
Chyba nie... Piszę "chyba", bo nie jestem pewien jak on się objawia...
W okolicach 2000 czuję, że turbo zaczyna ciągnąć...
Na pewno nie ma objawu, o którym czytałem na forum, czyli prędkość max. 120km/h i ani grama więcej...
W piątek wróciłem z trasy i rozpędzał się do 160 (dalej nie próbowałem, ale jeszcze miał siłę).
W sobotę byłem u mechanika, który po krótkiej przejażdżce stwierdził, że nie do końca jest żwawy i wyczyścił przepływomierz (tak twierdził). Chyba faktycznie coś zrobił, bo nie szarpie już przy zmianie biegów (albo nauczyłem się je zmieniać . Na szybko (na VAG'u) stwierdził, że kąt wtrysku jest do d...y (poza zakresem), ale już nie było czasu go ustawiać (zaproponowana cena też nie była zachęcająca, więc nie cisnąłem
Generalnie krótko jeżdżę tym samochodem, wcześniej bujałem się golfem I 1,6D i przy nim III to demon prędkości i żwawości
W okolicach 2000 czuję, że turbo zaczyna ciągnąć...
Na pewno nie ma objawu, o którym czytałem na forum, czyli prędkość max. 120km/h i ani grama więcej...
W piątek wróciłem z trasy i rozpędzał się do 160 (dalej nie próbowałem, ale jeszcze miał siłę).
W sobotę byłem u mechanika, który po krótkiej przejażdżce stwierdził, że nie do końca jest żwawy i wyczyścił przepływomierz (tak twierdził). Chyba faktycznie coś zrobił, bo nie szarpie już przy zmianie biegów (albo nauczyłem się je zmieniać . Na szybko (na VAG'u) stwierdził, że kąt wtrysku jest do d...y (poza zakresem), ale już nie było czasu go ustawiać (zaproponowana cena też nie była zachęcająca, więc nie cisnąłem
Generalnie krótko jeżdżę tym samochodem, wcześniej bujałem się golfem I 1,6D i przy nim III to demon prędkości i żwawości
Do konca bym tak nie mowil, bo zdarza sie (tak jak np u mnie) ze cyka, a przy 160km/h notlaufdamcio151 pisze:Jak cyka to dobrze , bo znaczy , że działa
To sprobujczabu pisze:W piątek wróciłem z trasy i rozpędzał się do 160 (dalej nie próbowałem, ale jeszcze miał siłę).
Nie masz radia ?czabu pisze:Ale cykot mnie wkurza
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
wtrącę od siebie ...mam dwa autka z tymże zaworkiem i żaden z nich nie cyka... autka chodzą jak należy, zaciekawiło mnie jednak coś innego.... kiedy wy to słyszycie ? w środku w aucie ??
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
Oprocz tego, ze licznik Ci zawyza wszystko okwest_kolo pisze:mi non stop cyka i idzie 200 km/h wiec chyba jest wszystko ok a cyka bez przerwy
U mnie w srodku schychac, ale nie zeby jakos mocno, musze sie wsluchac...
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości