Rozebranie i złożenie silnika.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Rozebranie i złożenie silnika.

Post autor: luckash » wt lip 31, 2007 15:37

Witam.
Będę rozbierał silnik na części i zastanawiam sie nad tłokami bo pierścienie są dotarte i ułożone do cylindrów. Rozchodzi sie o to czy jak je wyjmę i wsadzę każdego na swoje miejsce to bedzie tak jak przed rozbiórką czy trzeba jakiś czas dotrzeć silnik zanim sie na nowo dopasują do cylindrów?

pozdrawiam
luckash



Awatar użytkownika
LUSKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lut 10, 2007 11:43
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: LUSKA » wt lip 31, 2007 16:26

Jak wsadzasz tłoki w te same cylindry ,to nie ma potrzeby szlifowania itp. Chyba, że robisz szlif cylindrów, to wtedy musisz wsadzić nadwymiarowe tłoki i odpowiednie do nich pierścienie



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lip 31, 2007 17:04

czy trzeba jakiś czas dotrzeć silnik zanim sie na nowo dopasują do cylindrów?
nie trzeba docierac wszystko bedzie grało jak przed rozbiórka



luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » wt lip 31, 2007 18:35

dziekuje panowie za odp :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 225 gości