RPek głupieje!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

RPek głupieje!

Post autor: Superbeasto » ndz lip 29, 2007 17:35

Witam! problem pojawiał sie po odłączeniu akumulatora na pare godzin! A mianowicie! po odpaleniu silnika oborty zatrzymują sie na około 1300-1400 po lekkim dodaniu gazu do 2500 spadają do 2000 i tak stoją! po ponownym dodaniu gazu spadną ale niewiele o około 200obr! Jade autem wszystko jest w porządku, po wciśnięciu sprzęgła raz spadną na 1000obr a raz zostają w okolicach 2000obr, nawet gdy silnik sie zagrzeje! odpinałem już komputer - sterownik (w celu zresetowania) - po czym jak odpaliłem unormował sie od razu na 1000obr następnie dodałem gazu i było znowu 1500obr i historia sie powtarza! Myślałem, ze to linka od gazu, ale nawet jak silnik ma (na postoju) te 1500 - 2000obr to jest na niej luz (nie jest napięta), i teraz to już nie wiem co mogłoby być skutkiem tego feralnego odpięcia akumulatora, czy lambda głupieje czy sterownik? a może krokowy!? Wczesniej było wszystko ok! Silnik 1.8 Rp 1989rok. Z góry dziękuję za sugestje! po jutrze Rp-ka czeka dłuższa trasa jeżeli po niej sie nie ustabilizuje to już nie wiem...? Pozdr.
P.S. da sie z tym jeżdzić ale jest to denerwujące - stoje w korku a on "gwiżdże" eh kochane RPeki... :kac:


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Re: RPek głupieje!

Post autor: rtk » ndz lip 29, 2007 17:39

Wykonaj adaptacje przepustnicy



Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » ndz lip 29, 2007 18:05

rtk pisze:Wykonaj adaptacje przepustnicy
a naczym to polega:)

[ Dodano: 29 Lip 2007 18:07 ]
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
o to chodzi?


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » ndz lip 29, 2007 18:15

Superbeasto pisze:
rtk pisze:Wykonaj adaptacje przepustnicy
a naczym to polega:)

[ Dodano: 29 Lip 2007 18:07 ]
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
o to chodzi?
Sciagnij jeszcze raz kleme z aq na 10-15 min i podlacz ja z powrotem. Uruchom silnik na benzynie i pozostaw tak bez dotykania pedalu gazu do momentu wlaczenia i wylaczenia sie wentylatorow na chlodnicy. Wylacz silnik. Koniec.



Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » ndz lip 29, 2007 18:27

rtk pisze:Wylacz silnik. Koniec
hmmm proste! hehe niech i tak będzie zrobie to dzis w nocy! wielkie dzięki! efekty opisze jutro! Pozdr :pub: punkcik!


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
To_masz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 13:14
Lokalizacja: WL

Post autor: To_masz » ndz lip 29, 2007 18:46

ja mam identycznie i adaptacja nie pomogła, szkoda benzyny ale spróbuj



Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » ndz lip 29, 2007 19:09

To_masz pisze:ja mam identycznie i adaptacja nie pomogła, szkoda benzyny ale spróbuj
Moze masz za mocno napieta linke gazu ??? To wtedy mozesz sobie robic adaptacje do boolu :hmm:



Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » pn lip 30, 2007 08:23

rtk, linka ma luz! zrobiłem! i pomogło! jak mówiłeś! odłączyłem poczekałem i odpaliłem! po odpaleniu miał 1000obr poczym, po 10 sek urosła wartość do 1800-2000obr, myśle sobie no to już! ale mówie jak napisałeś tak czekam aż sie zagrzeje! w miare jak czas upływał obroty zaczęły spadać! na mocno rozgrzanym, ale jeszcze nie właczył sie wentylator już było poniżej 1000obr! wentylator się załączył, schłodził i wyłączyłem silnik! dzis rano odpaliłem silnik! i obroty zatrzymują sie na wartości 1100! po jakimś czasie spadają i jest git!!! jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI! POZDR! :bigok:


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 368 gości