(MkII)Czy możliwą rzeczą jest,aby po wymianie......

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

(MkII)Czy możliwą rzeczą jest,aby po wymianie......

Post autor: ck » sob kwie 09, 2005 08:17

....przegubów zew. i przejechaniu raptem 10000km znowu były do wymiany.Kupiłem przeguby niemieckie(150zł/szt.),bo mówili,żeby włoskich nie kupować, a tu masz,znowu stukają przy skręconych kołach.Czy mechanik mógł coś spaścić przy wymianie,że siadły po tak krótkim czasie?Dzięki za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony sob kwie 09, 2005 09:49 przez ck, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » sob kwie 09, 2005 09:35

jak codziennie rwiesz kapcie na maxymalnie skręconych kołach to jest to bardzo możliwe :-)
byc moze mechanik zapomniał o smarze lub całkiem o osłonach przegubów :-) to tez juz by siadły
a jeśli wszystko zrobił ok i nie rwiesz kapci w ten sposób to wydaje mi sie , ze duuzo za szybko siadły



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » sob kwie 09, 2005 09:45

kapci nie rwie,bo się za bardzo nie da,bo to diesel jest i za dużo chałasu przy tym,a po drugie ja nie z tych co kapcie rwią,bo szkoda kapci,a osłony na przegubach są.Moze faktycznie nasmarować zapomniał,chyba,ze nie wymienił wogóle,bo juz mi nawet taka myśl przychodzi do głowy,ale teraz to nie ma tego jak sprawdzić.



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » sob kwie 09, 2005 09:52

to faktycznie moze nie nasmarował lub wcale nie zmienił, być moze mogą być jeszcze inne przyczyny o których nie wiem, może ktoś inny sie dołączy i więcej pomoże



Awatar użytkownika
malox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt paź 26, 2004 15:21
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: malox » sob kwie 09, 2005 10:03

hmm raczej wątpie aby mechanik ci tam smararu nie dał.Ciekawa sprawa.Może być tak że wsadził ci jakieś inne.No a jak nie to zwyczajnie słaba jakoś materiału.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » sob kwie 09, 2005 10:52

Powiem tak:dokładnie to nie jestem pewien i nie sprawdzałem(bo nie wiem jak),czy to przeguby,ale przed ich wymianą działo się tak samo jak teraz,czyli stuka w podwoziu przy skręconych kołach i dlatego wydaje mi się,że to przeguby,ale nie wykluczam czegoś innego.Tylko pytanie co.Sworznie w wachaczach,końcówki drążków,to wszystko wymienione.Zostają jedynie amory i przekładnia.Co Wy na to.



Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » sob kwie 09, 2005 13:32

Zużyte przeguby klekoczą w bardzo charakterystyczny sposób. Nie da się tego raczej pomylić z niczym innym. Co do luzów na końcówkach układu kierowniczego i przekładni kierowniczej to raczej łatwo je wykryć. A mechanika masz "swojego" czy przypadkowego? Klekocze Ci jeden przegub czy oba? Jeżeli jeden to możliwe że to po prostu wada wyrobu a jak dwa to już sprawa jest poważniejsza. Jakiej firmy masz te przeguby? Trochę za wcześnie na normalne zużycie po 10 000 km.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » sob kwie 09, 2005 13:53

Ten dźwięk to stukot jakby metal o metal.Zjawisko nasila się przy skręconych kołach z prawej strony szczególnie.Jeśli chodzi o mechanika to mam stałego odkąd zacząłem jeżdźić golfem,więc w pewny sensie mu ufam,ponieważ wiele innych rzeczy porobił i jestem zadowolony .Z drugiej strony sam jeździ golfem.Przeguby nie wiem jakiej firmy,bo to mechanik kupował,ale mówił,że niemieckie.



tom_boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lut 21, 2005 19:19
Lokalizacja: Trzebinia

Podobny problem

Post autor: tom_boy » sob kwie 09, 2005 16:17

Niedawno miałem podobny problem. Tłukło się coś przy skręcie kół... I co się okazało... Miałem poluzowane śruby mocujące koło..



wawryl

taki sam problem

Post autor: wawryl » sob kwie 09, 2005 17:00

Ja przejechałem 200 km na nowych przegubach wewnętrznych i zaczęło dalej walić jaszcze gożej niż wcześniej a przegób aż czerwony mówią mi że może być wina łożysk na mechaniźmie różnicowym a ja nie wierze ponieważ one by nie klekotały przy skrecaniu prawda poprostu mechanicy nie chcą się przyznać do swego błędu bo by musieli zafundować nowy przegób a ja mam problrm bo to i koszta nie małe jak na golfa czy to możliwe że po przejechani takiej ilości km padł??



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob kwie 09, 2005 17:02

Moze ci nie wymienil tylko zamienil stronami?



wawryl

jak coś proszę..

Post autor: wawryl » sob kwie 09, 2005 17:03

o kontakt najlepiej emailem albo na kom chciałbym z kimś o tym pogadać i poradzić się 508665771



wawryl

Post autor: wawryl » sob kwie 09, 2005 17:05

wymienili bo mam stary ale odwrotnie mogli założyć prawda?



wawryl

Post autor: wawryl » sob kwie 09, 2005 17:09

jestem taki wpieniony bo nie mam jak narazie sprawdzić z co z tym przegóbem a mechanicy stoją przyswoim że to łożyska ale jak czerwony i klekocze to dlaczego one prawda?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości