witam
co może być przyczyna ,że przy załączonym silniku mam na aku napiecie ok 11,4 V ?
powinno być chyba w granicach 14 V ?
przy wyłączonym jest jeszcze mniej ok 10,3 V
czy to akumulator pada czy gdzieś indziej trzeba szukać przyczyny ?
pozdrawiam
niskie napięcie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 01:31
- Lokalizacja: Ruda Śl.
niskie napięcie
Ostatnio zmieniony pn lip 16, 2007 23:43 przez christof138, łącznie zmieniany 1 raz.
Prawdopodobnie walnięty akumulator jeśli bez ładowania ma 10,3V.
Jak masz mozliwość to podmień na chwilę akumulator od kogoś i wtedy zmierz czy napięcie po uruchomieniu silnika wynosi ok 14V. Jeśli nie to padnięty regler, jeśli tak to padnięty akumulator. Możesz też podładować swój akumulator prostownikiem i zobacz czy po naładowaniu bedzie miał co najmniej 12V, jeśli nie to .Jeśli tak to zobacz czy napięcie wzrośnie do ok 14V po uruchomienia silnika.
Jak masz mozliwość to podmień na chwilę akumulator od kogoś i wtedy zmierz czy napięcie po uruchomieniu silnika wynosi ok 14V. Jeśli nie to padnięty regler, jeśli tak to padnięty akumulator. Możesz też podładować swój akumulator prostownikiem i zobacz czy po naładowaniu bedzie miał co najmniej 12V, jeśli nie to .Jeśli tak to zobacz czy napięcie wzrośnie do ok 14V po uruchomienia silnika.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 01:31
- Lokalizacja: Ruda Śl.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 141 gości