Czy oplacalny jest remont silnika?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy oplacalny jest remont silnika?
Witam serdecznie.
Mam taki dylemat a mianowicie czy remontować silnik czy sie pozbyć tego wozu i kupić coś innego???autko jest z 1991r bez rdzy i ma nie wybite zawieszenie.
A problem jest następujący Wymieniłem nie tak dawno wszystkie płyny w moim mk2 1.6kat PN. Od wymiany zrobiłem około 2tys km i ulotniło sie niecały cm oleju patrząc oczywiście na bagnet(pewnie go spalił bo wycieków niema) a płynu chłodniczego ubyło ze stanu max na min. Uszczelka pod głowicą troszeczkę przepuściła ale nie sądze ze to tylko jest przyczyną usterki.
Co trzeba wymienić i czy to sie opłaci robić jaki moze byc tego koszt?????
Z góry dzieki za odpowiedź.
Mam taki dylemat a mianowicie czy remontować silnik czy sie pozbyć tego wozu i kupić coś innego???autko jest z 1991r bez rdzy i ma nie wybite zawieszenie.
A problem jest następujący Wymieniłem nie tak dawno wszystkie płyny w moim mk2 1.6kat PN. Od wymiany zrobiłem około 2tys km i ulotniło sie niecały cm oleju patrząc oczywiście na bagnet(pewnie go spalił bo wycieków niema) a płynu chłodniczego ubyło ze stanu max na min. Uszczelka pod głowicą troszeczkę przepuściła ale nie sądze ze to tylko jest przyczyną usterki.
Co trzeba wymienić i czy to sie opłaci robić jaki moze byc tego koszt?????
Z góry dzieki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony sob lip 14, 2007 16:03 przez Szandel39, łącznie zmieniany 1 raz.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
ale u mnie w 1,8 ADZ
przez 10 tyś km nie ubyło ani grama
ani oleju ani płynu chłodniczego
Szandel39, moja rada wynieniaj sam silnik
wiesz w jakim stan ie jest buda i to jest plus
(a sztrucla bardzo łatwo jest kupć)
przez 10 tyś km nie ubyło ani grama
ani oleju ani płynu chłodniczego
Szandel39, moja rada wynieniaj sam silnik
wiesz w jakim stan ie jest buda i to jest plus
(a sztrucla bardzo łatwo jest kupć)
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
no ja bym się zastanowił z tym silnikiem bo niewiadomo jaki się kupi, a z tego co piszesz to masz uszczelke pod głowica do wymiany a jak juz głowica będzie zdjęta to uszczelniacze zaworów się wymieni bo sądze że one są przyczyną zużycia oleju...
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
z własnego doświadczenia moge powiedzieć że lepiej wyremontować silnik, niz kupic kolejny.
silnik kupisz za jakieś 500zł
a u ciebie domniewam, że naprawy potrzebuja góra silnika-uszczelka, uszczelniacze, planowanie i jakies tam drobne zabiegi. w tym wypadku spokojnie zmieścisz się w 500zł ale wiesz co masz
pozdrawiam
silnik kupisz za jakieś 500zł
a u ciebie domniewam, że naprawy potrzebuja góra silnika-uszczelka, uszczelniacze, planowanie i jakies tam drobne zabiegi. w tym wypadku spokojnie zmieścisz się w 500zł ale wiesz co masz
pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości