Witam'
Mam pytanie: Czy przestawiony pasek rozrządu o 1 ząbek może mieć wpływ na przyspieszanie auta?
Chodzi o to, że jak naciskam gaz to czasem przyspiesza czasem nie, najczęściej nie i zachowuje się tak jakbym miał silnik 1,1 a nie 1,6 PN.
Jak docisnę gaz prawie do deski dostaje strzała i wyrywa do przodu.
Paska jeszcze nie oglądałem więc nie wiem czy to napewno to.
P.S. Jak rano odpalam to przez chwilę ( ok. 10 sek.) stuka jeden zawór.
[mk2] Poszły konie po betonie. Słabnie.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
witam,pierwsza sprawa jezeli masz przestawiony pase nawet 2 zabki w tyl czy w przód to i tak ma dzałac tak samo,generalnie chodzi o to ,jeden zabek przyspieszasz rozrzad rosnie ci moc spada monent(autko jest zywsze i szybsze ale trzeba wiecej gazy zeby ruszyc),a jezeli go opużnisz to auto zrobi sie jak diesel moment obrotowy duzo wzrosnie ,a moc spadnie ale niewiele w pbu przypadkach,moze ci sąda padła,sprupój ja przyspieszasz szybko popąpowac gazem ale nie do samego konca,ja to niebedzie to to sprawdz rozrzad,lub zapłon ci sie opuznił,a jesli chodzi o zawór to sie nie przejmój moja Mama na polo 1,0 Mpi z 99r i unie tez to siedzieje przy odpalaniu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 42 gości