Zabezpieczenie TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gelu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 19:47
Lokalizacja: Radom

Zabezpieczenie TDI

Post autor: gelu » pt lip 06, 2007 19:19

Witam chciałbym zabezpieczyć moje autko przed kradzieżą. Zakupiłem już elektrozawór i zamierzam go na dniach montować ale wyczytałem ze nawet mając taki zawór na przewodzie paliwowym może zasysać ropę przez wężyk powrotu i podobno tez jakiś zaworek jest potrzebny. Problem w tym ze nie mam pojęcia jaki. Jeśli ktoś wie lub ma zamontowany to proszę o podpowiedz lub jakiegoś linka.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lip 06, 2007 19:48

przecież jest zaworek n109 na pompie ........ dajesz na niego odcięcie , włącznik montujesz gdzieś w środku autka i już autko nie odpali
zobacz tu



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt lip 06, 2007 20:32

damcio151 pisze:przecież jest zaworek n108 na pompie ........ dajesz na niego odcięcie , włącznik montujesz gdzieś w środku autka i już autko nie odpali
zobacz tu
tylko to nie jest żadne zabezpieczenie , każdy złodziej wie o tym zaworku i bardzo szybko sobie z tym radzi podajac + z akumulatora
lepsze jest załozenie zaworka na przewód ( najlepiej w trudno widocznym miejscu i dobrze schowac włacznik.
ostatnio zastanawiam sie nad załozeniem takich dybów na pedała z zamkiem , nie sa drogie na allegro.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

gelu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 19:47
Lokalizacja: Radom

Post autor: gelu » pt lip 06, 2007 20:34

Otóż to i właśnie dlatego chce zamontować ten elektrozawór. Tylko czy powrotem tez nie będzie zasysał delikatnie bo pompa ma chyba dosyć spore ciśnienie ssania.
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2007 20:48 przez gelu, łącznie zmieniany 1 raz.



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » pt lip 06, 2007 21:46

Kończę ten temat, jeśli chcesz miec elektrozawór dodatkowy to moja odpowiedź powinna Tobie wystraczyć. Montujesz elektrozawór pomiędzy filtrem paliwa a pompą. Jest miejsce zaraz na końcu przewodu paliwowego(plastikowy sztywny) idącego od zbiornika do komory silnika. Jeśli dobrze zamontujesz ten zawór, czyli jak najniżej pod rurą od filtra powietrza na grodzi czołowej, będzie bardzo utrudnione dojście do niego-i dobrze ! Paliwa ze zbiornika wtedy nie zaciągnie-spokojnie. Silnik odpali ale jeśli go nie załączysz, zgaśnie po przejechaniu 100-150m max. To jedno z najlepszych zabezpieczeń, może jutro napiszę Tobie na PRIVA dokłądnie co i jak zrobić. Mam to sprawdzone, wstawiłem ludziom takich zabezpieczeń ze 30 i jeszcze żadne autko nie zmieniło ,,nagle"właściciela a było kilka prób.
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2007 21:47 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » pt lip 06, 2007 22:36

"GRIZLI" mogłbys mi tez podeslac ta sciage jak zamontowac to zabezpieczenie



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lip 06, 2007 22:55

twardy pisze:tylko to nie jest żadne zabezpieczenie , każdy złodziej wie o tym zaworku i bardzo szybko sobie z tym radzi podajac + z akumulatora
prawda , ale nie każdy złodziej tak się na tym zna...... są laiki , którzy nie mają o tym zielonego pojęcia ( tak było , gdy miałem MK2 )
ale lepiej założyć włącznik od przekaźnika ECU 109 ( dziechu napisał o tym w temacie , który link podałem wyżej )



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob lip 07, 2007 01:34

damcio151, czasami może sie złodziej zaplatac lub po prostu w pospiechu nie bedzie kombinował ,
kolega kiedyś w polonezie miał zepsuta stacyjke i elektryk zrobił mu odpalanie na przycisk (ukryty) i to uchroniło starego poldka dwa razy .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

gelu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 19:47
Lokalizacja: Radom

Post autor: gelu » sob lip 07, 2007 07:00

Ok dzięki wszystkim szczególnie tobie GRIZLI. Czekam na ściągę z montażu.



bogoria
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
Lokalizacja: legnica

Post autor: bogoria » wt lip 10, 2007 22:27

GRIZLI
czy dla mnie też możęsz podesłać plany tego zabezpieczenia. z góry dzięki



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » wt lip 10, 2007 23:07

To i ja mogę prosić?? Kupuje taki zawór i przydałoby się takie zabezpieczenie... Z góry dzięki!


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości