Witaj!
Mam odpowiedź tylko na ostatnie pytanie, a mianowicie tylny spryskiwacz obsługuje ta sama pompka co przednie. Jeżeli po włączeniu spryskiwana na tylną szybę nic nie buczy pod maską to trzeba szukać winy w pompce i wszystkim co ją poprzedza. Jeżeli buczy to najprawdopodobniej zepsuty jest kanalik doprowadzający płyn do tylnego spryskiwacza znajdujący się w mechanizmie tylnej wycieraczki (miałem ten problem).
U mnie ten problem objawiał się wariowaniem alarmu oraz informacją o niedomkniętej klapie, ponieważ płyn spryskiwaczy wyciekał na czujnik otwarcia klapy.
alarm i centralny zamek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
miałem pisać to samo ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Przytrzymaj chwilę spryskiwacz a po kilku minutach sprzadź uszczelkę tylnej klapy - prawdopodobnie bedzie mokra. Oznacza to że masz uszkodzony wężyk w klapie i zalewasz zamek. Jak będzie sucho to nigdy więcej go nie włączaj bo uszkodzenie może być w progu i bedziesz zalewał materiały tłumiące które są z filcu a napewno wiesz jak on wchałnia wodę:). Radze to naprawić....
Dioda jeżeli nie miga oznacza brak ryglowania jedengo z zamków.
VAG jest drogi wiec sprawdz najpierw mechanicznie.
Zamknij się od zewnątrz w samochodzie i pociagnij kolejno za wszystkie klamki jeżeli któreś dzwi się otworzą to znaczy że w nich jest uszkodzenie zamka.
Jak nie masz pojęcia o elektronice to nie grzeb w zamkach bo możesz zepsuć bardziej![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Znajdż sobie mój temat o diodzie na drzwich kierowcy tam masz wszystko opisane.
powodzenia![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Przytrzymaj chwilę spryskiwacz a po kilku minutach sprzadź uszczelkę tylnej klapy - prawdopodobnie bedzie mokra. Oznacza to że masz uszkodzony wężyk w klapie i zalewasz zamek. Jak będzie sucho to nigdy więcej go nie włączaj bo uszkodzenie może być w progu i bedziesz zalewał materiały tłumiące które są z filcu a napewno wiesz jak on wchałnia wodę:). Radze to naprawić....
Dioda jeżeli nie miga oznacza brak ryglowania jedengo z zamków.
VAG jest drogi wiec sprawdz najpierw mechanicznie.
Zamknij się od zewnątrz w samochodzie i pociagnij kolejno za wszystkie klamki jeżeli któreś dzwi się otworzą to znaczy że w nich jest uszkodzenie zamka.
Jak nie masz pojęcia o elektronice to nie grzeb w zamkach bo możesz zepsuć bardziej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Znajdż sobie mój temat o diodzie na drzwich kierowcy tam masz wszystko opisane.
powodzenia
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 224 gości