Witam
Probowalem kiedys naprawic grzałke w podgrzewaczu ssania(tzw bimetal) .
Znajduje sie po prawej stronie gaznika(wiem ze jak ktos wie o co chodiz to jarzy).
Wiec tak napiecie elegancko dochodzi lecz przewod jest odłaczony od bimetalu. Keidys myslalem ze wystarczy polaczyc ten przewod do sprezynki bimetalicznej i bedzie grzało i wyłaczało szybciej ssanie. Niestety po zwarciu sprezynki ( ktora jest oczywiscie pod masa) z napieciem 12V palił sie bezpiecznik i szly iskry. Podejrzewam ze był tam jakis mechanizm grzewczy typu jakas mała grzaleczka.
Jak ktos to naprawil to chcetnie skorzystam z jego porad. Bo jednak cos pali mi duzo a dbam o mendziare (1,6 GL MK2). Jak ktos ma zdjecia sprawnego to tez prosoibym o przesalanie mzoe sam cos wymysle i wtdy ja sie podziele z wami.
Czy ktos wie jak naprawic grzałke w bimetalu (pierburg 2e)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Czy ktos wie jak naprawic grzałke w bimetalu (pierburg 2e)
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
masz tam spiralke grzejna , jest w tej metalowej puszce , jest ona w środku mocowana naokoło na plastikowych łapkach , chodzi o izolacje między obudowa a spiralką , tak samo wyjscie spiralki jest w izolującym plastiku na zewnątrz , widocznie spiralka ma zwarcie między obudową , musisz zdjąc ten metalowy baniaczek i zobaczyć , masz tam jeszcze spręzyne bimetaliczną którą ogrzewa woda z układu chłodzenia , przejmując role spiralki elektrycznej , która jest wyłączana jak silnik uzyska temperature chyba 55 stopni, spiralką steruje termowyłącznik który masz na wężu wodnym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 414 gości