Problem z przeplywomierzem w mk II 1.3i
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Problem z przeplywomierzem w mk II 1.3i
Glownie to chodzi mi o taki motyw gdy po odlaczeniu dolotu (czyli powietrze wedruje bez przeplywomierza) to silnik po chwili gasni. Jak zrobic aby moc jakos to zmienic i czy mozna w jakis niezbyt skomplikowany sposob przerobic ow przeplywomierz tak aby byl wydajniejszy (czy taj czesciej lub stale otwarty) i zeby nie gasl ??
wstawic wiekszy od PF,PB lub 2E i odpowiednio wyregulowac sprezyne - to jedyne wyjscie dla tego sterownika, inne to zastosowanie ukladu z g40 lub innych i dostrojenie sterownika do nowych warunkow pracy.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
mam na mysli chiptuning, dokonac w jakims zakladzie ktory sie zajmuje tego typu modyfikacjami.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości