Nie mogę wykręcić wtryskiwacza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ma-ciej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt maja 08, 2007 12:53
Lokalizacja: Kraków

Nie mogę wykręcić wtryskiwacza

Post autor: ma-ciej » wt cze 26, 2007 09:07

Wszystkie 3 wykręciły się bardzo ciężko i miały przytarte gwinty. Jeden (trzeci licząc od koła rozrządu) niestety zrobił 1/4 obrotu i dalej nie chce (dokręcić też już się go nie da). Zapuszczałem gwint WD40, oliwą, kwasem - nie pomaga. Czy założyć rurę na klucz i targać, czy też macie jakiś sposób? Nie chcę uszkodzić głowicy, bo auto już jest bezwartościowe. (co ciekawe z częściowo wykręconym wtryskiwaczem silnik pracuje normalnie - czyli nie ma przedmuchu na gwincie - musi być mocno zapieczony)



lukiluk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr lis 29, 2006 01:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: lukiluk » wt cze 26, 2007 11:06

Ja też miałem taki problem ale koleś od ustawiania wtrysków miał takie coś w spray'u i jak prysną to wszystko poszło ale najpierw kilka razy wkręcał i wykręcał ten wtrysk tak że za każdym razem mógł więcej wykręcić więc lepiej sie zapytaj fachowca. Mi wykręcał z lekką przedłużką ale serce to miałem w przełyku.



ma-ciej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt maja 08, 2007 12:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ma-ciej » pn lip 02, 2007 09:07

Wykręciłem ten wtryskiwacz. Założyłem rurę 1m na klucz i ciągnąłem całą siła rąk i nóg :-) Szło bardzo opornie i nie płynnie, tylko strzelało. Musiałem robić dwa strzały w lewo, jeden w prawo, prysnąć oliwą penetrującą (nie wiem czy to coś dawało bo po wykręceniu gwint wewnątrz i tak był suchy) i tak ze 100 razy. Po 3 godzinach się udało. Nie mam skóry na dłoniach :-) ale za to wszystkie końcówki nowe. Auto bardzo odżyło dzięki temu. Siłę do rury przykładałem wzdłuż silnika, żeby nie wyłamać gniazda zaworu, co już wcześniej niestety mi się zdarzyło, kiedy pociągnąłem do przodu. Plusem też było to, że zapieczony był trzeci wtrysk, a on jest bardzo grubo "otoczony" aluminium i można większej siły użyć.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 136 gości