1Z a AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1Z a AFN
Witam, jak w temacie, czym tak naprawde roznia sie te oba silniki? czy tylko turbo, pompa wtryskowa i wtryskami? czy sa jakies inne roznice pomiedzy tymi silnikami? zbieram dane poniewaz chce kupic jeszcze jednego golfa i nie wiem czy kupic 1Z czy AFNa, jeszcze jednego.
pozdrawiam.
pozdrawiam.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
jak to nie pasuje mozna dac bez problemu hehe tylko trzeba spasowac wszystko, w AFN byl troszke inny kolektor ssacy niz w 1Z (ale glowice sa te same)
[ Dodano: Wto Cze 19, 2007 8:57 pm ]
kup dobrego 1Z, zaloz wtryski od ASV, turbo od AWX kompa 16bitowego i bedziesz mial lepiej niz AFN a latwiej dorwaz 1Z w dobrym stanie niz AFNa
[ Dodano: Wto Cze 19, 2007 8:57 pm ]
kup dobrego 1Z, zaloz wtryski od ASV, turbo od AWX kompa 16bitowego i bedziesz mial lepiej niz AFN a latwiej dorwaz 1Z w dobrym stanie niz AFNa
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Może przez to, że mocniejsze TDI mają zmienną geometrię łopatek (które ma swoje sterowanie - w 1Z trzeba dorabiać) i inne mocowanie (w 1Z znowu mała przeróbka), ale dla chcącego nic trudnego.SaNoN pisze:No ok, tylko powiedzcie mi czemu do AFNa mozna dac turbo od PD, a do 1Z juz nie pasuje.
tego wlasnie nie rozumiem.
Ostatnio zmieniony wt cze 19, 2007 21:03 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.
Adamm, z tego co widze ze swojego, nie osiagnales za wiele(bez obrazy) ale ja teraz w serii mam 110, jezeli mial bym brac 1Z to chce te 150KM i 300Nm tylko nie wiem czy to nie bedzie za duzo z tego silniczka, jestem zmieszany bo nie wiem co robic, a czas ucieka. mozecie mi to jakos wytlumaczyc tak by dotarlo do mojej glupkowatej glowy?:)
[ Dodano: 19 Cze 2007 21:28 ]
cowboy, masz moze jakies ilustracje by mi to zobrazowac? bo nie wiem czy to mnie nie przerosnie, a nie chce sie zabrac za cos czego potem nie zrobie. oczywiscie dzieki za cenne info.
[ Dodano: 19 Cze 2007 21:28 ]
cowboy, masz moze jakies ilustracje by mi to zobrazowac? bo nie wiem czy to mnie nie przerosnie, a nie chce sie zabrac za cos czego potem nie zrobie. oczywiscie dzieki za cenne info.
- covacsxxx
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
- Lokalizacja: Sokółka/Białystok
- Kontakt:
kolega aw69, z tego silniczka wycisnal okolo 200km i chyba 380Nm o ile dobrze pamietam..wiec potencjal jest..tylko zalezy od zasobnosci portfelaSaNoN pisze:jezeli mial bym brac 1Z to chce te 150KM i 300Nm tylko nie wiem czy to nie bedzie za duzo z tego silniczka,
[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]
setup na 150-160 / 320-340SaNoN pisze:jezeli mial bym brac 1Z to chce te 150KM i 300Nm tylko nie wiem czy to nie bedzie za duzo z tego silniczka
1. wtryski 0.216 1200
2. turbo GT1749VA 1200
3. FMIC żeby auto nie puchło 500
4. przydałby się kolektor AWX 200
5. opróznic kata jesli zapchany
może okazac się że pompa nie wyrobi i trzeba bedzie modzic na głowiczke 11mm
może się tez okazac że sprzęgło trzeba będzie wzmocnić - docsik + tarcza z VR6 600
generalnie neverending story i nie wiadomo co po drodze jeszcze wyjdzie
dodatkowo przydłaoby się jakies wskaźniki doładowania i temp lub cisnienia oleju zapodac
Obowiązkowo hamulce wzmocnić.. mozna by tak jeszcze długo wymieniać
moim zdaniem lepiej startowac z AFN-a, gdzie można samym wirusem mieć 140/310 i to juz nieźle jeździ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 82 gości