1.3 NZ odłączona wtyczka w komorze silnika.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek355
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr maja 23, 2007 21:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

1.3 NZ odłączona wtyczka w komorze silnika.

Post autor: krzysiek355 » pn cze 11, 2007 08:00

Witam.
Od nie dawna jestem właścicielem VW mk2 1.3 NZ. Oglądałem sobie silnik i patrzę a jakaś
wtyczka nie jest podłączona :( . Nie wiem od czego ona jest, ale chyba od sondy.
Silnik chodzi normalnie, temperatura w porządku. Na zimnym ma troszku za wolne obroty.
I wydaję mi się, że za dużo pali ale jeszcze dokładnie nie sprawdzałem.
Podpiąłem tą wtyczkę i silnik na wolnych obrotach chodzi normalnie,
ale jak dodam gazu dochodzi do pewnych obrotów i zaczyna go dusić. Im więcej gazu tym bardziej gaśnie. :-k
Kiedyś już spotkałem golfa co miał identyczne objawy tylko, że koleś nie wiedział co jest grane i takiego sprzedał nie naprawiając.

Od czego jest ta wtyczka i jak to naprawić?
Proszę o pomoc.
Obrazek
Obrazek
P.S Używałem szukajki, ale podobnych objawów nie znalazłem :bajer:


Była [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106745]Niebieska Pasadena[/url]

mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » pn cze 11, 2007 10:49

Zasilanie wtryskiwaczy masz odpięte



Awatar użytkownika
krzysiek355
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr maja 23, 2007 21:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: krzysiek355 » pn cze 11, 2007 13:51

Zasilanie wtryskiwaczy masz odpięte
Ale działa więc nie rozumiem. To powinno być podpięte a silnik powienien działąć normalnie. Nie mam racji? :bajer:
Coś tu nie gra i prosze o pomoc co mam z tym zrobić :prayer:


Była [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106745]Niebieska Pasadena[/url]

Awatar użytkownika
tronic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt maja 09, 2006 15:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: tronic » pn cze 11, 2007 18:29

nie widze zebys mial cos podpiete pod listwe wtryskow, tylko jakies dolutowane kabelki. moze ktos pociagnal od nowa kable do wtryskow a to jest stara zlaczka ze starym kawalkiem instalacji.


[img]http://vwforum.pl/edycje/function.jpg[/img]

Awatar użytkownika
krzysiek355
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr maja 23, 2007 21:35
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: krzysiek355 » pn cze 11, 2007 18:40

tronic pisze:nie widze zebys mial cos podpiete pod listwe wtryskow
no właśnie na zdjęciu widać tylko wtyczkę, ale pod nią jest miejsce żeby ją wpiąć... jak wepnę tam gdzie ma być to występują te objawy o których pisałem na początku. Czyli dochodzi do pewnych obrotów i zaczyna go dusić. Jak jest odpięta ta wtyczka to działa normalnie :/

Zrobiłem dokładniejsze zdjęcia.
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn cze 11, 2007 19:54 przez krzysiek355, łącznie zmieniany 1 raz.


Była [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106745]Niebieska Pasadena[/url]

Awatar użytkownika
tronic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt maja 09, 2006 15:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: tronic » pn cze 11, 2007 22:00

no to jest to zlaczka od sondy lambda. i pewnie cos z ta sonda jest nie tak. a jak odepniesz ja to komp dziala w trybie awaryjnym, ale bedzie przez to wiecej palil.


[img]http://vwforum.pl/edycje/function.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Ryhoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr cze 08, 2005 20:27
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Ryhoo » pn cze 11, 2007 23:33

tak jak powyżej kolega wspomniał jest to od sondy lambda. aczkolwiek u mnie ta wtyczka wygląda inaczej jest węższa. ale po przewodach widać na tej drugiej wtyczce że są to przewody od sondy.
A z tego co piszesz wynika że jest uszkodzona sonda. Przy odłączonej wtyczce silnik pracuje w trybie awaryjnym i powinien więcej przez to palić...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości