Problem z turbo - piszczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Problem z turbo - piszczy

Post autor: diaz34 » śr maja 23, 2007 15:02

Mam problem z turbinka a mianowicie cos piszczy gdy spada z obrotow nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna,moze turbo na wykonczeniu?? pomozcie.
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2007 11:49 przez diaz34, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » pt maja 25, 2007 12:05

może coś innego piszczy -
jeśli turbo to pewno łożyskownaie....bo co innego......


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt maja 25, 2007 12:40

Może to nie samo turbo tylko WG.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Art Leffe

Post autor: Art Leffe » sob maja 26, 2007 02:36

Turbina jest łożyskowana, ale łożyska też maja swoją wytrzymałość. Wszystko możliwe, ze się ona kończy. Mocno ubywa Tobie olej z silnika ??



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob maja 26, 2007 07:55

Jezdze na oleju mineralnym i raczej nic nie bierze oleju , moze jednak te lozyska?! a jesli tak to cale turbo do wymiany? czy da sie ja jakos zregenerowac?



Art Leffe

Post autor: Art Leffe » sob maja 26, 2007 09:07

W turbinie można wymienić łożyska, tylko czasami regeneracja kosztuje prawie co nowa. Koleś kiedyś dał do naprawy turbinke i był z niej zadowolony. Można się zorientować jakie są koszty i wtedy podjąć decyzje. Nie polecam kupować używek, bo nigdy nie wiadomo na co się trafi.



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob maja 26, 2007 22:35

puki co to sie wstrzymam moze jej przejdzie. A moze to wina oleju mineralnego bo slyszalem ze turbo nie lubi mineralki



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz maja 27, 2007 08:09

moze w srodku mysza siedzi? :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » ndz maja 27, 2007 11:22

prawie mnie rozsmieszyles...



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz maja 27, 2007 13:29

Ja też jeżdżę na mineralnym i z turbo to nie ma nic wspólnego, jeśli używasz dobrej marki oleju.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz maja 27, 2007 14:47

BENITO pisze: turbo to nie ma nic wspólnego
Ciut pozniej sie rozkreca, ciut wieksze opory;)



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » ndz maja 27, 2007 20:53

dzieki za pomoc,ktos mi poprostu nawkrecal ze mineralny jest nie za bardzo... ale skoro jest dobry to super nie bede zmienial



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn maja 28, 2007 07:43

Lepiej ciut później rozkręcić turbinkę niż rozszczelnić silnik.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości